JsmePartners má ocenění Zlatý středník!

Partners | 17. 5. 2018 | Vstoupit do diskuze

Tištěný časopis JsmePartners prošel v loňském roce po delší době redesignem, a že to byl krok správným směrem, potvrzují nejen pozitivní ohlasy z řad Partners, ale i prestižní ocenění Zlatý středník 2017.

JsmePartners má ocenění Zlatý středník!

Získali jsme 3. místo v nejobsazenější kategorii B2E magazínů a novin (interní média) a porazili i velké firmy jako Siemens, ČEZ, Agrofert nebo Uniqua pojišťovnu.

Zlatý středník je přitom nejstarší česká profesní soutěž hodnotící firemní interní a externí média. Letos proběhl už 16. ročník a odborná porota složená ze 46 odborníků z oblasti marketingu a komunikace vybírala z druhého největšího počtu přihlášených médií. Celkem se jich sešlo 165 a do užší nominace Zlatého středníku probojovalo 64.

Gratulujeme týmu JsmePartners – Markétě Daxnerové, Janu Lamrovi, Lucii Weissové, Radku Brožovi a dalším z řad centrály i poradenské sítě, kteří se na tvorbě časopisu podílí.

5

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: