Univerzální manuály pro všechny

14. 2. 2017 | Vstoupit do diskuze

Loni jsme vykročili směrem k profesionalizaci a vyšší efektivitě všech Aktivit a to je trend, ve kterém chceme letos rozhodně pokračovat. Uvědomujeme si ale, že můžeme všem profíkům, manažerům i poradcům tuto cestu usnadnit. Proto se rozjel zásadní projekt, jehož výsledkem budou jednotné univerzální a jednoduché manuály.

Co se pod tím skrývá? Manuál analýzy s klientem, ale také nová tištěná analýza, Anakin a prezentátor, které mu budou odpovídat. Návod, jak na servis, jak na jednorázové investice, jak na sestavení portfolia i jak jej prezentovat. Manuály sjednocující to nejlepší z myšlenek napříč firmou očekávejte i pro další oblasti. Již nikdo nemusí tápat, improvizovat a ztrácet čas příliš složitými nebo neprofesionálními manuály!

„Jednoduchý a opakovatelný návod, jak dělat každý krok naší práce, je základ! Ano, správných řešení je více, ale nám stačí mít k dispozici jen jedno. To, které nebude vyžadovat 10 let zkušeností a příběhů a sebevědomou osobnost, která převálcuje kohokoliv. Pokud se tomuto tématu nebudeme věnovat, můžeme si být jisti, že ve strukturách bude více těch špatných řešení než těch správných, což dlouhodobě povede k neefektivitě a ke špatným výsledkům.“ Takto dnes vnímá potřebu nového sjednoceného manuálu Petr Borkovec. Toto je jeden z hlavních důvodů, proč se jedním z hlavních témat tohoto roku stává sjednocování manuálů a nástrojů, které povedou k ještě větší profesionalitě a ke zjednodušení práce všech poradců a manažerů společnosti.

Zprvu se můžete těšit na NOVÝ MANUÁL ANALÝZY, na jehož vzniku se podílela právě ta ředitelství, ve kterých je klientská práce na velmi dobré úrovni. Již koncem minulého roku vyhlásil Petr Borkovec soutěž pro jednotlivé manažery M3, případně pro jednotlivá ředitelství. Do soutěže se nakonec zapojilo 29 skupin, dokonce i některé M2. Ze všech zúčastněných bylo důkladně vybráno 6 vítězů, na které čekaly zajímavé ceny v podobě možnosti nákupu hardwaru pro celý výherní tým atp. Snad to není náhoda, že právě ta ředitelství, která jsou nejvíce klientsky i budovatelsky aktivní, patřila mezi vítěze.

Soutěž o nejlepší manuál

Soutěž přinesla mnoho podkladů, ze kterých můžeme čerpat a díky nimž nám vznikne také nová papírová i elektronická analýza a prezentátor. Cílem je, aby všichni měli k dispozici kvalitní a dobře zpracované materiály, a zbytečně se tak nezdržovali vymýšlením něčeho, co už bylo dávno vymyšleno.

Jednotná kvalitní služba napříč ČR

Co nám nový manuál pro poradce a manažery nabídne? Hlavně jasný návod, jak navázat vztah s klientem a jak snadno a rychle představit službu tak, aby s námi klient řešil byznys dlouhodobě a komplexně. Nejen jeden produkt. Nejen hypotéku. Nejen jednu zakázku. Mimo jiné bude celá naše společnost poskytovat jednotnou stejně kvalitní službu všude. Na dvoudenních seminářích se nebude řešit, jak pracuješ s klienty a co říkáš, ale bude se řešit byznys, nábor, strategie práce klientským kmenem atd.

A na co se můžete těšit dále? Například na návody, jak spravovat svůj klientský kmen, jaké nástroje využívat, jak sestavit správné finanční portfolio, jak z něj za rozumný čas udělat finanční plán a jak jej prezentovat.

23

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: