Reklamní kampaň 2013 startuje!

Lada Kičmerová | 20. 1. 2013 | Vstoupit do diskuze

Spoty na podporu Penze s Partners uvidíte od pondělí na Nově i Primě. Největší kampaň v historii Partners začíná právě teď!

V prosinci to bylo velké drama: kampaň byla vymyšlená, otestovaná výzkumem, termín natáčení stanovený. A do toho napochodoval režisér spotů a známý český herec a komik Petr Čtvrtníček na schůzku a prohlásil, že to vymyslel úplně jinak. „Uděláme klauny, bude to naprosto fantastický,“ řekl a nadšeně nás začal přesvědčovat o úplně novém konceptu sedm dní před natáčením.

Boris Hybner a Lukáš Příkazský při natáčení TV spotu Partners 2013

O hodinu později jsem z rezolutního „v žádném případě už to teď nemůžeme měnit“ přešla na „no to fakt nevím, jak to akcionářům vysvětlím.“ Zkrátka když se Čtvrtníček pro něco nadchne, umí s sebou strhnout i ostatní. A tak jsme udělali klauny.

Moc známí na podporu značky

Již loni jsme si říkali, že znalost značky Partners je dost vysoká na to, abychom pořád dělali jen kampaň na podporu brandu a obecného konceptu služby Partners. Když v průzkumu na konci roku spontánní znalost značky atakovala hranici 40 %, bylo jasné, že se můžeme posunout o krok dál a spojit jméno společnosti s konkrétním tématem.

Znalost finančně-poradenských firem v listopadu 2012

Tím tématem se stala finanční příprava na penzi, mediální i společenské téma číslo jedna. Zásadní a kontroverzní téma, ke kterému se jako Partners stavíme na rozdíl od konkurence proklientsky a transparentně. Kampaní říkáme to, co víme již dlouho, ale klienti neradi slyší: začněte se spořením na penzi včas a spoléhejte se sami na sebe, ne na stát.

Boris Hybner v hlavní roli

Když nejslavnější český mim kývl na nabídku zahrát si v naší kampani, byla to hodně dobrá zpráva. Boris Hybner je ikona české klaunovské, mimovské, pierotovské scény a klauniádu prostě miluje. Na natáčení si přinesl vlastní cirkusovou výbavičku a mnoho z drobných fórků ve spotech vymyslel přímo na místě právě on.

Letos jsme v souvislosti s penzí vsadili opět na jednoduché sdělení, inteligentní humor a nadsázku. Velkou výhodou kampaně je výrazné grafické zpracování, které pomáhá vyšší zapamatovatelnosti spotů a nabízí skvělé využití i v doplňkových tištěných materiálech, na webu či na plakátech. Klauni a téma cirkusu je zkrátka veselou alegorií na současnou společnost a starý vysloužilý klaun předávající dobré rady mladému učedníkovi představuje jasné pojetí tématu penze.

Od ledna do června na Primě i Nově

Letošní kampaň je svým rozsahem největší v historii Partners. Více než dvacet milionů korun bude rozděleno do období leden až červen, kdy téma penze bude řešit doslova každý pracující občan. Spoty poběží na všech kanálech televizní skupiny Prima i Nova. První spot uvidí diváci v osm ráno při Snídani s Novou.

Celkem čtyři natočené televizní spoty budou rozděleny mezi televizi a on-line. Výraznou podporu dostanou spoty i na YouTube, kde jsou k vidění všechny čtyři pohromadě i spolu s loňskou kampaní.

 

Doufáme, že se vám letošní kampaň bude líbit, a hlavně že vám pomůže v byznysu, v komunikaci s klienty i spolupracovníky. Fandíme Penzi s Partners 2013!

92

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: