Projekt roku 2016: Vyhlášení vítěze

16. 2. 2017 | Vstoupit do diskuze

Každý rok můžete inspirovat své kolegy tím, co vám v podnikání funguje. A také se pochlubit, co jste vymysleli. Své nápady posíláte do soutěže Projekt roku. A dnes vyhlašujeme ten nepovedenější za loňský rok. Který to byl?

S příchodem roku 2017 nás čeká několik nových úkolů a povinností. Jednou z nejmilejších je vyhlásit vítěze soutěže Projekt roku 2016. Do ní jste se mohli celý minulý rok hlásit se svými nápady a tipy na aktuální témata - jak získat nové lidi do týmu či rozšířit svůj klientský kmen. Vyhodnocení nebylo ani tento rok nic jednoduchého, nápadů z vašich řad tu bylo více než mnoho a o jejich zajímavosti ani nemluvíme. Jedním z důvodů, proč jsme soutěž pořádali bylo to, že chceme abyste se inspirovali navzájem a aby se vaše dobré nápady dostaly mezi ostatní kolegy. Jako výherce jsme tentokrát vybrali akci! Pohádkový les od Mirky Vítkové! a jejího týmu. Ta se již stala každoroční ikonou města Hradec nad Svitavou.

Během pohádkového odpoledne si na své přišly hlavně děti. Byly pro ně připraveny stánky s různými aktivitami a také nespočet zábavných atrakcí. Děti si třeba mohly vyrobit neobvyklé obrázky metodou pískování, zadovádět si na skákacím hradu, svést se na pirátské lodi po hasičské nádrži. Viděly vystoupení rytířů a šermování, v lese pro ně byla připravena dráha s deseti akčními stanovišti a na závěrečnou super třešničkou na dortu byla pěna od hasičů.

 „Akci Pohádkový les 2016 jsem pojala především ke zviditelnění společnosti Partners, naší práce. Chtěla jsem obojí dostat do povědomí lidí ve svém okolí,“ popisuje svůj cíl Mirka Vítková.

Loni se navíc poučili a podnikli některé změny k lepšímu: „V roce 2015 jsme měli tombolu, dotazníky pro rodiče a následně jsme na kontakty volali. Letošní lístek do tomboly byl sestavený tak, abych od lidí měla kontakty i s místem bydliště kvůli slosování výhry. Tou byl víkendový pobyt v Třebíči, který jsem věnovala,“ říká Mirka Vítková s tím, že tak chtěla podpořit zájem a atraktivnost akce i pro rodiče. Měli se tak také na co těšit a zůstali až do konce.

Odpoledne pro děti a rodiče proběhne také letos. „Na Pohádkový les 2017 budu mít stejně jako v roce 2015 anketní lístek se zacílením na rodiče a poté je budu obvolávat,“ plánuje a zároveň bilancuje: Celou akci hodnotím jako velmi úspěšnou a těším se na letošní rok, kdy už budu cílit přímo na rodiče – jejich potřeby a tím pádem i navolání schůzek, udělání FSA a navážu s nimi spolupráci.“

Jak již Mirka Vítková naznačila, v celé akci neviděla jen výtěžek z kontaktů, ale především budování brandu a svého jména ve svém okolí. I přes to že spolupráci nikomu nenabízela, má 5 nových klientů, kteří se na ni obrátili sami s žádostí o schůzku.

Celý rozhovor můžete přečíst ZDE. Fotografie z akce pak najdete ZDE.

Pokud ji budete chtít kdykoli v budoucnu následovat a uspořádat podobnou akci, neváhejte se obrátit na projekty@partners.cz.

10

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: