Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Poradci: Proč píšeme na Finmag? A co z toho máme?

Martin Vlnas | 24. 10. 2010 | Vstoupit do diskuze

"Čtete Finmag? Pokud ano, vězte, že i díky vám se Finmagu za poslední rok podařilo zdvojnásobit počet návštěvníků a průměrná měsíční návštěvnost v říjnu poprvé prolomí hranici 30 tisíc unikátních čtenářů," píše Martin VLNAS.

Poradci: Proč píšeme na Finmag? A co z toho máme?

Za poslední rok Finmag zdvojnásobil počet čtenářů a průměrná měsíční návštěvnost v říjnu poprvé prolomí hranici 30 tisíc unikátních čtenářů. Podle projekcí to zatím dokonce vypadá, že by tisíců mohlo být 35, ale nerad bych to zakřikl.

Za zády jsme tak nechali jak investujeme.cz, plné útočných diskusí a pomluv, tak třeba bankovnipoplat­ky.com, investicniweb.cz nebo web časopisu Euro euro.cz.

Z Finmagu se stává plnohodnotný konkurent zaběhnutých ekonomických webů. A velký dík za to patří vám, poradcům. Zvláště těm, kteří se rozhodli přiložit ruku k dílu a spolupodílejí se na obsahu Finmagu autorsky. Články Petry Dusové, Vladimíra Švorby, Tomáše Sobotky, Aleše Müllera nebo Vaška Valáška se rychle zařadily k těm nejvyhledávanějším a nejčtenějším.

Proč vlastně na Finmag píšou? Motivuje je snaha dělat svou práci „JINAK“, zvyšovat finanční gramotnost a odhalovat finanční prasárny konkurence, nebo spíš BJové, smlouvy (stále platí, co jeden článek, to jedna smlouva v Prométeu) a autorské honoráře? Hraje roli ještě něco úplně jiného? Koho jiného se na tuhle otázku zeptat než právě jich.

Vladimír Švorba

Spolupráce s Finmagem začala nevinně, příběhem z terénu o „protočení penzijka“ u kamarádky. Dnes píšu z části kvůli zviditelnění, kladné publicity není nikdy dost. BJové jsou příjemným zpestřením, ale určitě nejsou to rozhodující. Píšu zkrátka rád. Kromě „odpočinkových“ článků na Finmag mě hlavně baví sepisovat hypotéky, zajištění a investice u klientů.

Václav Valášek

Finmag je svým pojetím jedinečný server s velmi zajímavou čtenářskou strukturou a velice kultivovanou a věcnou diskuzí. Při psaní pro Finmag musím předjímat pestrou paletu čtenářů – od náhodných návštěvníků, hledajících konkrétní informace na webu, přes začínající poradce po profesionály z různých oborů, nejen finančních – a to mě učí třídit své myšlenky, správně formulovat své názory a rovněž je často přehodnocovat. I proto jsem se rozhodl přiložit svou ruku k dílu.

Zároveň, ačkoliv pod svými texty nezveřejňuji ani telefon, ani mail, mi psaní pomáhá v práci. Pro mé stávající klienty je díky veřejnému psaní samozřejmě daleko snazší mě představit svým známým a doporučit. Mimo to mě kontaktovali významní lidé i z jiných oborů a rozšířil jsem tím svůj telefonní seznam o opravdu zajímavé známosti. BJ tak určitě nejsou to rozhodující, ale vlastně proč ne…

Petra Dusová

Psaní pro Finmag mi pomáhá realizovat jednu z vizí, které jsme na začátku spolupráce s Partners s kolegy měli: něco na finančním trhu změnit. Myslím, že s heslem „finanční poradenství jinak“ to přímo úměrně souvisí. Nejde jen o poradenství jako takové, ale také o to, dát klientům i jiný informační a hlavně objektivní nástroj. Mimo téhle seberealizace mě to hlavně díky pozitivním ohlasům samozřejmě baví.

V reakci na články mě kontaktují především kolegyně a kolegové z oboru, kteří chtějí s něčím pomoci. Už mě ale oslovili i dva lidé, které zaujal některý z mých článků, a chtěli na dané téma poradit konkrétněji. Jak odezva od kolegů, tak od cizích lidí mi dává zpětnou vazbu, že to, co děláme, a vůbec celý Finmag, má smysl.

BJ za články jsou určitě příjemným zpestřením a vítám to! Myslím, že je to i zajímavý nástroj, který by mohl motivovat i další kolegy, BJů přece není nikdy dost…

Aleš Müller

Píšu, protože si tím utřídím myšlenky, kriticky se zamyslím nad problémem. Ovšem píšu, jen když mne potká ona krásná, lehce oděná… múza.

Tomáš Sobotka

Píšu, protože moje znalosti z oblasti financí jsou trochu jiné, než mají moji klienti, se kterými se bohužel těžko podělím o zajímavé a velmi komplexní informace. Většina mých klientů totiž sotva ví, jak mají úročen běžný účet či co to je inflace. Zároveň jsem vlastně i rád, že někdo ocení moje znalosti, protože od klientů to lze očekávat stěží: zrovna nedávno mně poděkoval za pěkný článek jeden pan doktor výrazně starší než já. Potěšilo!

Nápad s BJ hodnotím jako zajímavý, ale je to taková třešnička na dortu. Možná by to šlo připodobnit spíše ke špičce ledovce. Poměr čas/cena není na uživení, o to v tomto případě ovšem nejde, radost z práce je důležitější!

Pokud byste měli zájem vyzkoušet svůj žurnalistický talent i vy, napište na vlnas@finmag.cz.

83

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK