Partners vyzývá studenty a absolventy: Udělejte krok!

31. 10. 2014 | Vstoupit do diskuze

V letošním roce se marketingové oddělení zaměřilo také na podporu náboru a zlepšování dobrého jména společnosti Partners a finančního poradenství vůbec. Právě v těchto dnech spouštíme interaktivní náborovou kampaň zaměřenou na studenty a čerstvé absolventy vysokých škol.Každého studenta vyzýváme: UDĚLEJ KROK! a odstartuj svoji kariéru s Partners.

Studentům o sobě dáváme vědět také prostřednictvím projektu Umím si poradit, kterým podporujeme rozvoj kariéry a finančního vzdělávání na vysokých školách. Pod vedením Gabriely Kudrnové, ředitelky HR a vzdělávání, se zaměřujeme na dlouhodobou spolupráci s vysokými školami různého zaměření po celé České republice. Nyní tedy přicházíme s další aktivitou zaměřenou na mladé lidi – náborovou kampaní Udělej krok. 

„Centrála, stejně jako síť, chápe úspěšný nábor jako jeden ze svých cílů. Uvědomujeme si, že ve chvíli, kdy nebudeme přijímat nové spolupracovníky, budeme mít potíže. Podporu náboru proto považujeme za jednu z věcí, kterou chceme zkoušet a vylepšovat tak, aby manažerům a ředitelům pomáhala k zajímavým kontaktům,“ říká Lada Kičmerová, ředitelka oddělení marketingu a klientského servisu.

Stěžejním bodem kampaně je microsite www.udelejkrok.cz. Prostřednictvím různých komunikačních kanálů na ni přivádíme studenty a absolventy a jednoduše jim vysvětlujeme výhody podnikání s Partners. Motivujeme je tak k tomu, aby v případě zájmu vyplnili kontaktní formulář nebo si zasoutěžili. Získané kontakty následně rozdělujeme jako leady mezi vybrané manažery sítě. Zároveň chceme dát absolventům najevo, že mohou začít bez problémů podnikat. Ukazujeme jim tak, že kariérní příležitost v Partners je prestižní a zajímavá alternativa k nudné práci zaměstnance v kanceláři.

Na podrobnosti kolem nové náborové kampaně jsme se zeptali také vedoucí oddělení marketingu Lucie Krejzové.

Lucie, co si pro nás na podzim tým marketingu Partners připravil?

Právě v těchto dnech uvádíme do života náborovou kampaň Udělej krok. Je menšího rozsahu, za to však přesně a tedy efektivně cílena. Prostřednictvím on-line kanálů, ale také na základě účasti na studentských veletrzích, díky inzerci v médiích určených přednostně pro studenty a absolventy, jako jsou studentské časopisy, webové stránky s vysokou koncentrací mladých návštěvníků, vytváříme crossmediální kampaň, která by měla podpořit sběr kontaktů a leadů na potenciální budoucí spolupracovníky poradenské sítě.

Mohla byste nám novou kampaň přiblížit? Jak to bude celé fungovat?

Naším záměrem je komunikovat zajímavou kariérní příležitost, jakou je podnikání v Partners, především směrem ke studentům v posledních ročnících a čerstvým absolventům. Vzhledem k budgetu jsme se rozhodli spíše pro nízkonákladovou kampaň, zároveň však chceme využít prostředí on-line, abychom mohli změřit její účinnost. Měřit budeme návštěvnost webové stránky, počet účastníků soutěže a samotné zanechání kontaktu.

Jakou bude mít kampaň tvář? Na co se můžeme těšit?

Celá kampaň je postavena na promluvách mladých lidí, kteří se vyjadřují ke své životní situaci. Z jejich vyjádření je evidentní, že pracovní a životní realita po dokončení studia je tak trochu jiná, než očekávali. S nadsázkou se strefujeme do klasických komplexů mladých lidí, kteří vyšli ze školy, ať už je to bydlení nebo první práce. Odhalujeme realitu, kterou se lidé snaží zakrývat, aby se neshodili před sebou nebo před svým okolím. Na samotné webové stránce si může návštěvník opravdu vyhrát. Texty v bublinách podobné těm, které známe z komiksů, jsou editovatelné, lze je přepsat a vygenerovat tak nový smysl sdělení. Vlastní verzi mohou účastníci uložit, poslat e-mailem, sdílet s přáteli a také zařadit do soutěže. Když se návštěvníci stránky udelejkrok.cz budou zajímat o možnost spolupráce a kariéry, najdou tu argumenty, proč je výhodné u nás pracovat a samozřejmě také jednoduchý formulář pro zanechání kontaktu.

Předpokládám, že hlavní výhrou bude něco extra. Je to tak?

Dá se říct, že ano. Chceme všechny mladé pořádně namotivovat a tak jsme vybrali něco, co právě tuto cílovou skupinu dokáže spolehlivě zaujmout: výhrou je roční pronájem Audi A3. Brandovaný vůz bude navíc součástí rozsáhlé flotily vozů Partners. Dalšími cenami bude 10xiPhone a další ceny.

To dává smysl. Takové výhry většinu studentů zaujmou.

Ano, mělo by to studenty motivovat k přirozenému šíření informací o kampani pomocí sdílení krátkých videí.  Jde o moderní způsob marketingové kampaně, který je výhodný i v poměru cena/výkon.

Co byste na závěr vzkázala všem poradcům a manažerům?

Zapojte se do kampaně a podpořte ji. Ač vám to možná nepřipadá, i vy máte úspěch celé kampaně ve svých rukou. Chceme, aby se zúčastnilo co nejvíce lidí. Vzhledem k omezenému budgetu spoléháme i na to, že si lidi budou informaci o kampani předávat sami mezi sebou. Pokud máte takové osoby kolem sebe, upozorněte je na to. Je to první kampaň tohoto typu, kterou pořádáme, proto nemáme čísla, kterých bychom se mohli držet. Tato kampaň pro nás bude vodítkem v rozhodnutí, zda v tom budeme pokračovat nebo zvolíme jiné cesty a nábor necháme více na síti. Vítáme jakékoliv připomínky ke kampani i náboru. Své tipy na vylepšení podpory budování byznysu nám posílejte na marketing@partners.cz.  

Na fotografie dokumentující natáčení klipů se podívejte ve fotogalerii.

73

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: