Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Luděk Tkadlec: Víme proč a konečně umíme jak

Lucie Weissová | 11. 3. 2019 | Vstoupit do diskuze

V roce 2018 se tým Luďka Tkadlece (M3) zaměřil na používání zlatého pravidla peněz, tzn. 10 : 20 : 30 : 40 a systém dvou účtů. To vedlo k rapidnímu nárůstu rezerv u klientů a zvýšení průměrného obratu na spolupracovníka na 411 BJ v posledním kvartále 2018.

Luděk Tkadlec: Víme proč a konečně umíme jak

Co stojí za vašimi výsledky v roce 2018?
Pro odpověď se vrátím na svůj start v roce 1993. Tehdy jsem se stal dealerem OVB a začal prodávat stavebko s Liškou (ne s Markem Liškou, ale s ČMSS). Pak jsem nabídku rozšířil o kapitálovku a penzijko. Společně s 35 spolupracovníky v týmu jsem se stal mnohonásobným dealerem finančních produktů. V tomto prodeji jsem přestal vidět smysl, a proto jsem dal v roce 2006 výpověď.

Od roku 2007 jsme se s týmem posouvali přes finanční poradenství k dnešnímu finančnímu plánování. Od Radima Lukeše a Petra Borkovce máme maximální podporu a drive, od lidí na centrále stovky nástrojů. V roce 2018 jsme se zaměřili na používání zlatého pravidla peněz, tzn. 10:20:30:40 a systém dvou účtů (mé velké poděkování Lubošovi Novákovi). To má za následek rapidní nárůst rezerv u klientů a zvýšení průměrného obratu na spolupracovníka na 411 BJ v posledním kvartále 2018.

Jaké překážky jste musel v uplynulém roce překonávat a díky čemu jste je zdolal?
Neřeknu nic nového. Největší překážkou je pořád moje hlava a víra, že to půjde samo. Všechny spolupracovníky jsem proto seznámil s klíčovými nástroji a inspiroval osobním příkladem. Pozitivně jsem ovlivnil životy klientů 219 novými smlouvami. Osobní průměr 349 BJ, resp. 409 BJ kariérových.

Jaké jsou vaše plány rozvoje podnikání pro rok 2019?
Víme PROČ a konečně umíme JAK. Tento rok se tedy chci zaměřit na výchovu nových podnikatelů. Znovu chci osobním příkladem inspirovat a pomoci nejenom manažerům, ale i profíkům k získání nových kolegů. Každá firma přeci úspěšně a dlouhodobě roste jen tak rychle, jak rychle dokáže nabízet příležitosti, zaujmout a vychovávat nové spolupracovníky.

V čem máte ve svém podnikání mezery a jak je chcete v roce 2019 zaplnit?
První mezeru jsem odstranil statistikou výkonu a změnou myšlení. V roce 2018 jsme napsali dohromady 88 102 BJ. Z toho 72 683 BJ (83 %) dosáhli stávající spolupracovníci, 11 614 BJ (13 %) tvořily karierové BJ a zbylých 3 805 BJ (4 %) se podařilo 5 novým kolegům. Síla nových, mladých lidí se naplno projeví v obratu až v druhém roce jejich podnikání. Mají ovšem fantastický vliv na prostředí ve firmě. Než si získají důvěru klientů a obchodní dovednosti, je cílem manažera vybudovat pro ně zázemí vlastního týmu.

Druhou mezeru vidím u sebe v malém počtu doporučení na spolupráci. Ano, uvědomuji si, jak moc mne baví pracovat s klienty. Tuto srdcovku tedy rozšířím o získání doporučení na nové spolupracovníky ve věku 24 až 30 let. A jak? No, řeknu si o ně! Já to fakt 3 roky nedělal! 

Největší úspěch v roce 2018: Pomohli jsme plnit přání našim klientům. Tím nám rostla produkce a zvýšilo se sebevědomí mých lidí v týmu.
Největší výzva pro rok 2019: Přivést do podnikání více nových mladých lidí, a to skrze systém výchovy nových podnikatelů, na kterém spolupracujeme s ředitelstvím Aleše Plcha.
Největší motivace: Posun kariéry každého z nás – nováčků i manažerů.
Největší sen: ZDRAVÍ. Zdraví rodiny, přátel, kamarádů a kolegů, vše ostatní je o vizích, disciplíně a zodpovědnosti.

 

4

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK