Ondřej Hatlapatka: Mise ambasadora strategických projektů

Radek Brož | 25. 10. 2018 | Vstoupit do diskuze

„Pro nové projekty Partners žije a dýchá, ví o nich první poslední.“ Když to říká Petr Borkovec, asi na Ondřeji Hatlapatkovi něco bude.

Ondřej Hatlapatka: Mise ambasadora strategických projektů

Ondřeji, nedávno jste byl jmenován ambasadorem strategických projektů Partners. Zní to skvěle, ale co si máme pod touto pozicí představit?
Pozice ambasadora znamená hlavně obrovskou zodpovědnost. V rámci jednoho školení předávám poradcům a manažerům komplexní přehled o 5 strategických projektech Partners a k tomu je mým úkolem rozvíjet i jejich prodejní dovednosti. Jsem ten, na koho se mohou obrátit s dotazy nebo prosbami o pomoc. Na druhé straně jsem úžasným „nástrojem“ pro centrálu. Skrze mě může předávat svou filozofii jazykem, kterému poradci rozumí.

Jakými projekty se teď především zabýváte?
Tím v tuto chvíli asi nejdůležitějším je První klubová pojišťovna. Všiml jsem si, že poradci obdivují koncept, ale často jej neumějí klientům vysvětlit. Druhým projektem je PIS. Zde se zaměřuji na vysvětlení toho, jak mají poradci chápat naše fondy a jak je zakomponovat do portfolií. Lloyd’s jsou třetím projektem, kdy poradcům vysvětluji rozdíl mezi běžnou pojistkou a touto profi. Nesmím také zapomenout na mnou milované Twisto. V této platební službě je skutečná budoucnost. V neposlední řadě se zmíním o Royal projektu, kde se v tuto chvíli zaměřuji na investice pro bonitní klientelu. Od ledna očekávám, že se mi v prezentaci objeví i Simplea. Rozhodně se máte na co těšit.

Jaká je konkrétní náplň vaší práce? Ráno se probudíte a…
…telefonuji, učím sebe, školím ostatní, setkávám se s našimi partnery, dávám zpětnou vazbu, pomáhám tvořit produkty, komunikuji s centrálou, snažím se nepřestávat být ochotný. Mimoto funguji i jako aktivní poradce, který chce být jako mediální tvář Partners vzorem. A samozřejmě se snažím být skvělým otcem dvou synů a dokonalým manželem!

V čem můžete být poradcům a manažerům nejvíc prospěšný a s čím se na vás mohou obracet? 
Myslím, že mým největším přínosem pro poradce je má nezávislost a férovost. Každému řeknu na rovinu svůj odborný názor, doporučím způsob komunikace s klientem. Snažím se být ten, o koho se poradci mohou opřít. Rok jsem podobným způsobem fungoval pro Twisto a doufám, že jsem nikoho nezklamal. Možná i proto mi v den jmenování do nové pozice přišlo kolem 50 gratulačních mailů.

Jaký je cíl Ondřeje Hatlapatky jako ambasadora strategických projektů?
Odpověď bych rozdělil z hlediska dvou úhlů pohledu: První jsou čísla. Je mi líto, že produkty, o kterých jsem přesvědčen, že jsou nejlepší, jsou stále málo psané. Mým cílem tedy je vysvětlit kolegům, jak produkci směřovat tam, kde to dává pro klienta největší smysl. V důsledku jde o zvýšení produkce. Druhý cíl je soukromý. Vždy jsem toužil být zodpovědný za nějaký projekt Partners a najednou jich mám 5. Jsem rád, že poradci vnímají jméno Hatlapatka jako jistotu, na kterou se mohou obrátit. A toto povědomí chci budovat i dál.

5

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: