Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

TOP podnikatelé 2017: Ladislav Šabo

Markéta Daxnerová | 28. 2. 2018 | Vstoupit do diskuze

V červenci loňského roku povýšil Ladislav Šabo na pozici Directora. Co stojí za jeho výsledky, v čem je pro něj důležitý Zdeněk Hromek (M3) a co radí nováčkům?

TOP podnikatelé 2017: Ladislav Šabo
  • Skupinový výkon za rok 2017: 116 804 BJ
  • Meziroční růst skupinového výkonu: 58,6 %
  • Povýšení na D1 v červenci 2017
  • Ve struktuře 2 franšízy přímo pod Ladislavem, 7 pod Zdeňkem Hromkem

Co stojí za vašimi skvělými výsledky a podnikatelským posunem v roce 2017?
Využili jsme impulsů, které šli přímo od vedení společnosti, tzn. vyšší tlak na osobní výkon. Vyhodnotili jsme si stávající čísla a důvody proč jsou tak malé, inspirovali jsme se standardy profesionála, více jsme začali pracovat z nástroji jako je FiP a Partners Office, začali jsme rozsegmentovávat klienty, jak podle příjmů, nebo rodiny, tak podle aktuálních produktů. Více jsme využili spolupráci s franšízou.

V náboru nových lidí jsme se zaměřili hlavně na potkávání se lidmi z trhu. V těchto vodách jsme se zaměřili na představení našeho byznysu, s tím, že hlavní rozdíl je v komplexnosti služeb a hlavně v možnosti vybudování si vlastního byznysu. V tomto směru měl výborné výsledky zejména Zdeněk Hromek.  Letos se chceme mnohem více zaměřit na tzv. after byznys call, který používají jiná velmi růstová ředitelství. To beru jako jednu z hlavních priorit. Když budeme důslední, tak se opět výsledky dřív nebo později dostaví.

Co jste zavedli a myslíte si, že děláte jinak než ostatní a byznysově vám to funguje?
Zavedli jsme pravidelné přípravy na call party, samotné call party a portfolio týmy pro poradce. Vysvětlili jsme si smysl používání Partners Office a v podstatě jedeme každý týden stejně. Jak už jsem říkal, zaměřili jsme se na nábor profesionálů z trhu - v tomto ohledu je nejúspěšnější Zdeněk Hromek, který získává opravdové profíky a nabízí jim příležitost v podobě nově otevřených franšíz. To je takový unikát, naše ředitelství má dnes již 9 franšíz a z toho 7 již získal Zdeněk, takže mu patří velký dík a je určitým tahounem v tomto ohledu a hlavně inspirací pro ostatní.

Jaké překážky jste musel v uplynulém roce překonávat a díky čemu jste je zdolal?
Neřekl bych překážky, ale výzvy. První  byla probrat s každým poradcem, co je profesionální přístup a nastolit určitou cestu - pochopení toho, že lze dělat věci lépe, efektivněji a ve větším počtu. To se myslím, povedlo, ale stále jsme jen na začátku. Další věcí bylo kompletní převzetí jedné franšízy přímo pod mé vedení, kdy jsem převzal pobočku v Šumperku. Stálo mě to spousty času a úsilí zavést nějaký pravidelný systém a musel jsem více proniknout do této problematiky - jak znáborovat čistě zaměstnance, vytvořit symbiózu na pobočce, tak aby byly výsledky růstové a pravidelné…

Co nebo kdo vás motivuje k dalšímu podnikatelskému rozvoji a růstu?
Dlouhodobě mě vlastně motivuje strach z neúspěchu. Mým cílem, je zabezpečit dobrý život sobě, své rodině, svým spolupracovníkům i klientům. Může to s znít jako klišé, ale já to tak doopravdy cítím a je to od začátku v podstatě můj největší motiv. Když vidím, kolik klientů využívá obyčejné bankéře nebo kolik lidí pracuje v zaměstnání, které jim třeba nedává smysl, tak si říkám, že to tak přece nemůžu či nemůžeme nechat. Také mě motivuje pohled na lidi, kteří jsou v tomto ohledu úspěšní, ať už jde o nové povýšené manažery či ředitele v Partners nebo poradce, kteří neustále překonávají sami sebe.

Jaké jsou vaše plány rozvoje podnikání a cíle pro rok 2018?
Neustále pokračovat v profesionalizaci poradců, tedy lidí, kteří se rozhodli jít cestou VIP kariér. V tomto ohledu chci, aby si lidé uvědomili, co to vlastně znamená VIP pozice a že i na této pozici se dá efektivně budovat byznys. Určitě by bylo dobré v ředitelství z řad těchto poradců postupně otevírat VIP CO kanceláře. Dále je to otevření nových poboček Partners marketů a přivedení nových lidí do sítě. Na co se chci zaměřit velmi intenzivně a v podstatě je to můj osobní cíl, je nábor nováčků do týmu. Takže když se mi povede po mé ose přivést za rok 10 lidí a získat jednu novou franšízu popřípadě jedno VIP CO, tak budu spokojený.

Co byste poradil nováčkům v Partners?
Hlavně to, ať se nebojí překonávat sami sebe a nenechají se odradit třeba jen dílčím neúspěchem. Protože za každým úspěchem se schovává spousta věcí, které se nepovedly. Další rada, ať se nebojí snít a dávat si větší cíle než třeba jejich okolí, a ať naslouchají svým vedoucím, protože ti to vždy myslí dobře a mají se začátky v podnikání stejnou zkušenost, prošli si tím a zvládli to, takže určitě nebudou radit něco, co vede k neúspěchu.

4

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK