Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

TOP podnikatelé 2017: Martin Jedlička

Markéta Daxnerová | 24. 1. 2018 | Vstoupit do diskuze

Proč si i stoleté a výkonné VIPko Martin Jedlička pořídil servisní poradkyni a plánuje i další parťáky? A proč si radí nastudovat skutečné příběhy klientů?

TOP podnikatelé 2017: Martin Jedlička
  • Osobní výkon za období leden až listopad 2017: 17 103,18 BJ
  • Meziroční růst: 29 % 

Co stojí za vašimi skvělými výsledky a podnikatelským posunem v roce 2017?
Houževnatost a nechuť vzdát se a být vzadu, naopak pořád ukazovat, že to jde a že to vždy nějak půjde, navzdory tomu kdo co říká. Taky hlavně hlad po uznání a po výsledcích. V neposlední řadě také to, že rok 2017 byl rokem kdy to, stejně jako v roce 2016, šlo všechno samo, super, jednoduše. Trh, média, politika ČNB atd. našemu oboru přáli a obrovsky pomáhali. A snad i trošku strach z toho, že to nemusí jít do nekonečna tak super lehce, tak teď pořádně zamakejme, dokud to jde skoro samo.

Co jste zavedli a myslíte si, že děláte jinak než ostatní a byznysově vám to funguje?
I já jako stoleté VIPko jsem si pořídil servisní poradkyni a je pravda, že ve dvou, třech, pěti se to lépe táhne. Jinak nedělám asi nic jinak, jen ostatní o tom hezky mluví a málo to dělají. A mám to štěstí, že jsem pro tento obor asi od přírody vyrobený.

Jaké překážky jste musel v uplynulém roce překonávat a díky čemu jste je zdolal?
Jak už jsem říkal, uplynulý rok našemu byznysu přál, překážky jsem tedy neviděl, a to ani historicky. Jediné co musí člověk překonat, je klasicky sama sebe a pak ani při výborných výsledcích neusnout na vavřínech.

Co nebo kdo vás motivuje k dalšímu podnikatelskému rozvoji a růstu?
Strach, že jednou trh přitvrdí, nepůjde to skoro samo, a že mě to přestane bavit. Do té doby (pokud to někdy přijde) musím jet na maximum.

Jaké jsou vaše plány rozvoje podnikání a cíle pro rok 2018?
Cíl je nezhroutit se z toho, jelikož při množství svých klientů jsem se dostal na maximum toho, co se dá zvládat, možná už i za něj, a mým plánem pro rok 2018 je tedy rozšířit se o jednoho či dva další parťáky.

Co byste poradil nováčkům v Partners?
Méně řešit negativa, neposlouchat co, kdo, kde, kdy a s kým a co si kdo o nás, či o nich myslí, nepřemýšlet nad vymyšleným a dělat to co jim radí systém, starší a zkušenější. Bavit se kdekoliv s kýmkoliv o čemkoliv, jen ať vidí, že lidé jsou tu ještě pořád normální a v pohodě, jen je od nich dělí čas, který zkušení již tomuto oboru dali, a nováčky to teprve čeká. A pro klientskou práci doporučuji zažít příběhy a příklady toho, o čem mluvíme. Jít za lidmi co přišli o vše, jít za osvč, kteří pracovali, jak měli, jen jim odběratelé neplatí, nebo je semlela byrokracie, jít za lidmi co jsou v invalidních důchodech atd., ať ví, jak fakt vypadá v praxi to, o čem v analýzách mluvíme slovy: až jednou, co když se stane,…

4

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK