Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

TOP podnikatelé 2017: Michal Krejčí

Markéta Daxnerová | 18. 4. 2018 | Vstoupit do diskuze

Senior Director Michal Krejčí je jednou z nejvýraznějších osobností Partners. V loňském roce se mu velmi dařilo. Dosáhl povýšení na D2 a na vavřínech nemíní usnout ani letos. Na co se zaměřuje a v co věří v životě i v podnikání?

TOP podnikatelé 2017: Michal Krejčí
  • Skupinový výkon za rok 2017: 336 100 BJ
  • Meziroční růst skupinového výkonu: 38,8 %
  • Povýšení na D2 v dubnu 2017
  • Ve firmě 3 nové M1, 3 povýšené M2, jeden ředitel
  • Dvě VIP CO píšící přibližně 10 % jeho obratu
  • Ve struktuře symbióza všech cest
  • 62 nováčků v roce 2017 – 14,25 % všech nováčků Partners
  • 9 % všech franšíza servisuje jednotek Partners

Co stojí za vašimi skvělými výsledky a podnikatelským posunem v roce 2017?
Hodně práce, za kterou stojí všichni v mé firmě a spousta jejich trpělivosti a ochoty na sobě makat. Pokud bych měl za rok 2017 vypíchnout, co jsme zavedli, tak jsme hlavně se všemi lidmi nastavili správný směr - správnou cestu směrem k reálných cílům, které je motivují jít dál. Probírali jsme, čeho mohou dosáhnout, co mohou získat, kým se mohou stát. Velmi úspěšný byl projekt budoucích vedoucích, díky kterému během roku povýšili 4 noví manažeři. Dále se povedl i projekt VIP CechProfíků, který vygeneroval 2 nové VIP CO a mnoho nových VIP poradců. VIP poradci díky tomu zvýšili objem BJ, zefektivnili svoji práci a hlavně našli ve své práci novým smysl a motivací jít touto cestou. Dalším projektem byl PROJEKT HOHOHO – kam jsem si vybral 7 spolupracovníků, na které jsem vsadil a chci, aby to byli právě oni, kteří se mi postarají v budoucnu o 25 až 50 tisíc BJ měsíčně, tedy do 5 let 7 nových D2 lépe D3. 

Dále za loňským byznysovým růstem stál i můj osobní růst, jak po stránce osobnosti, tak v roli byznys kouče. Naprosto tu platí pravidlo, nejdřív vybuduj sebe, a pak můžeš budovat další lidi. Jako společnost jsme dále obejmuli všechny 4 distribuční cesty, díky kterým lze být v Partners. Jsem tak schopný nabídnout úspěch širšímu množství lidí. Znamená to respekt vůči struktuře, VIP pozicím, VIP CO, franšízám i koncipientům. Celé to zapadá do skládanky… Velkého NADPROJEKTU a tím je vize SPOKOJENÉ SPOLEČNOSTI. Chci, aby každý můj člověk byl spokojený, bohatý a měl hodnoty. Vyžaduji, aby měl ambici a plán růstu, a to jak byznysového tak osobnostního. Vím, že je to dlouhodobá práce… ale jednou bude moje firma výkladní skříní úspěšných a spokojených lidi, kteří budou přitahovat další, jež budou chtít dosáhnout podobného úspěchu.

Myslím si, že je taky obrovsky důležité, že spolupracuji – minimálně na bázi konzultací s Petrem Borkovcem a Honzou Vodehnalem. Oba borci jsou pro mě vzory v byznyse. 

Co jste zavedli a myslíte si, že děláte jinak než ostatní a byznysově vám to funguje?
To je zajímavá otázka. Když jsem se nad tím zamyslel, tak odpověď není o tom, co jsem zavedl nyní, ale jakou firemní kulturu a postoje buduji již 10 let.  Abych mohl odpovědět, tak musíme definovat, v co v mé firmě věříme a co bude podle mě fungovat ve všech cyklech ekonomiky, ve všech trendech finančního směru a tím jsou: svatá trojice, nejdřív udělej úspěšného svého spolupracovníka/klienta a pak tvůj úspěch bude vedlejším produktem úspěchu druhých, raději měj 1 % z úspěchu 1000 lidí než 100 % ze svého vlastního, nerozlišuj mezi přímým a nepřímým ale schopným a neschopným spolupracovníkem, není důležité, co se ti stane, ale jak na to zareaguješ, pouze ambiciózní a pozitivní lidi firmy, dělej věci jednoduše a opakovatelně, inspirace je nejvyšší stupeň vzdělání, ale zároveň neměň co funguje, lidskost je nad demagogii, dávej, dostaneš!, musíš vidět v lidech to nejlepší a věřit, že v nich je to nejlepší, každý nový člověk, je nový příběh a nová kapitola… zapomeň na to, co ti udělali lidé před tím, vážíme si prostředí a příležitosti, kterou nám Partners dává, jsme hrdí na to, co děláme - že jsme součástí změn myšlení lidí a změn jejich životů a v neposlední řadě buď spokojený, nikdy nebuď uspokojený.

Jaké překážky jste musel v uplynulém roce překonávat a díky čemu jste je zdolal?
Musel jsem přesvědčit své lidi o tom, že důvěra v růst je zásadní. Je jedno, kde jsou, jací jsou, jestli se jim daří nebo ne, ale musí věřit, že porostou, tak se můžou znovu nastartovat a vybudovat velikou firmu. Každý z nás píšeme takový malý osobní příběh, který je tím zajímavější, čím více překážek překonáme.  Stáváme se tak inspirativnějšími. Dále bylo třeba lidem ve firmě říct, že je vnímám jako podnikatele… a že každý může být podnikatel s oborem činnosti finanční poradenství. Podnikání je o postoji a životním stylu a o tom, jak nad tím přemýšlíme. 

Musel jsem a musím také pracovat na sobě a být stále zajímavý a zajímavější pro své obchodní partnery.

Co nebo kdo vás motivuje k dalšímu podnikatelskému rozvoji a růstu?
První co mě napadá, jsou slova: „No, však jen tak to dává smysl!“ Růst, rozvíjet se a dobývat další regiony přitom dává smysl samo o sobě. Spousty lidí stále nedostávají tu správnou službu, protože je nás pořád málo a když se s někým potkám tak jeho vnímání o tom, co děláme, je stále dost zkreslené. Vnímám, že je zde pořád sakra prostor pro růst a tudíž být v tom nejlepší. Inspirují a motivují mě lidi, kteří spolu se mnou podnikají a také rostou. Jsou mým motorem a zároveň inspirací, ale i závazkem. 

Jaké jsou vaše plány rozvoje podnikání a cíle pro rok 2018?
Chci naši firmu připravovat na rostoucí partnerství, to je jeden z největších vnitřních motivátorů a projektů na rok 2018. Můj plán je růst o 50 %.  Dále chci bohatou firmu, a to ze dvou pohledů. První je finanční: chci, aby lidé v mé firmě vydělávali následující částky: C a SC: 50 tisíc Kč +,  VIP C: 150 tisíc Kč +, M1: 150 tisíc Kč, M2: 250 tisíc Kč, M3: 500 tisíc Kč, D1: 750 tisíc Kč, D2: 1,3 milionu Kč, D3: 2 miliony Kč. Proč? Protože být bohatý a úspěšný dává smyl, jak v jednání směrem ke klientům, tak v náboru lidí. Druhý pohled je hodnotový: Chci komplexní poradenství, orientaci na plánování nikoliv produkt, vizi bohatnutí klientů, profi poradce, zefektivnění procesů, jednoduchost, lidský přístup, vzájemnou inspiraci a spolupráci, respekt mezi distribučními cestami, inovace, růst, nové spolupracovníky a tudíž expanzi, nové klienty, protože s nimi přichází praxe  - chirurg, který neoperuje není profi, poradce, který si nebere doporučení není profi, a v neposlední řadě chci, aby každý člověk respektoval svoji pozici a to co se od té pozice očekává - manažer náboruje a pečuje o tým, VIP bere doporučení a pečuje o svůj kmen. 

Co byste poradil nováčkům v Partners?
Nováčku, najdi si v Partners vzor – někoho, kdo tě inspiruje v náboru, postoji, tím jak to dělá, má hodnoty, pracuje srdcem a dlouhodobě. Od takového si vezmi to nejlepší a zbytek zahoď. Dva roky kopíruj a dělej to, co ti někdo řekne, abys dělal, ale fakt doslova. Až si to osvojíš a bude ti to fungovat, začni do toho vkládat vlastní kreativitu, svůj mozek, svoje srdce a začni to zlepšovat a inovovat. Už na začátku si dej ty nejvyšší cíle. Proč? No, protože tak se to dělá… Lepší mířit ke hvězdám a minout než na kupu hnoje a trefit se. Nováčku, taky nezapomeň na to, že když nemáš nic, tak tě podrží postoje, a když máš všechno tak tě podrží disciplína. 

9

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK