Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

5 otázek pro Zuzanu Červenkovou: Jak na kvalitní produkci a povýšení

Radek Brož | 7. 11. 2017 | Vstoupit do diskuze

Na výroční konferenci byla letos oceněna v kategorii Nejkvalitnější produkce. Způsob, jakým se to Zuzaně Červenkové, čerstvě M2, podařilo, není žádným tajemstvím.

5 otázek pro Zuzanu Červenkovou: Jak na kvalitní produkci a povýšení

Co stojí za tím, že máte vysokou proplacenost smluv?

Důležitou roli hraje aktuální složení týmu. Z mých spolupracovníků se vyprofilovali profíci a dělají svou práci velmi kvalitně. Klademe důraz na servis a dlouhodobou spolupráci, dodržování dohod s klienty. Důležité je, abychom byli schopni udržet proplacenost i v momentě, kdy bude více nováčků než profíků, kteří svou práci znají a je pro ně standardem proplacenost hlídat. První krok, který vede k dlouhodobému udržení i v týmu nováčků, je ten, aby vůbec pojem proplacenost znali. Druhým krokem je kvalitní analýza. Znám klientovy motivy a on rozumí nastavení portfolia. Potom nemá důvod neplatit. A pak už zbývá „jen“ zajišťovat servis, aby nás měl klient po ruce, kdyby náhodou zapomněl.

V čem si myslíte, že poradci v případě špatné proplacenosti dělají největší chyby?

Největší chybou je vidina velkého výkonu, možnosti stát na bedně. To je skvělý motor, ale bez kvality naprosto zbytečný. Když je výkon neproplacený, jako by nebyl. Někteří nechápou, že hodnota, kterou tvoříme, je celoživotní dílo a k tomu patří i vysoká proplacenost. Pro nás manažery je důležité uvědomit si, že nováčci tohle nevědí, a zdůrazňovat jim to. Další chybou je nedůslednost. Je třeba pohlídat nastavení trvalých příkazů a hlídat dlužné platby.

Máte vymyšlený recept, jak kvalitu produkce dlouhodobě udržovat?

Nejjednodušší cesta, jak toho docílit, je vybírat potvrzení nastavení trvalých příkazů a bez nich nepodepsat eSL. Jde o vytvoření návyku a o to, začít si vážit energie, kterou do každé jednotlivé schůzky vložíte. Položte si jednoduchou otázku: chci za to být zaplacený, nebo to dělat zadarmo?

V čem jste se musela zlepšit a posílit, abyste dosáhla na povýšení?

Potřebovali jsme zkvalitnit klientskou práci, zvýšit ve skupině příjmy, tedy průměry na hlavu. Dále, stanovit jednotlivé podnikatelské cesty. Poté už přišlo na řadu cílování a vyjasnění rolí. To nám obrovsky pomohlo. A bez náboru to také nejde. Pořádné růsty zajistí pouze přísun nové krve do týmu. S náborem jsme problém nikdy neměli, nicméně svého času ustal a v týmu mimo mě nezbyli náboráři. Nyní jsme na dobré cestě, postupně se rozrůstáme a věřím, že brzy povýším dvě nové M1.

Je pro vás důležité mít jasnou představu o svém profesním a podnikatelském růstu? 

To snad musí být důležité pro každého podnikatele. Jsem člověk, který s plánem získává obrovskou jistotu a klid. I plánování vnímám jako něco, co se člověk učí. Ne vždy byly mé plány ideální, ale vždy jsem je měla. Když nemáte představu, jak vůbec můžete vědět, zda cesta, po které jdete, je správná? Vždy jsem měla jasno v tom, že chci podnikat. I v momentech, které nebyly růžové, jsem v tomto přesvědčení měla oporu.

1

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK