Akademie finančních poradců není marketingový trik

Jan Majer | 17. 4. 2008 | Vstoupit do diskuze

Minulý týden mi majitel konkurenční firmy napsal v mailu, že na na náš interní web píšu "vymyšlené propagandistické žvásty". Následující povídání s Michalem Holíkem jistě zařadí do téže škatulky, ale co naděláme.

Michale, spolu se Svatkou Petrovičovou budujete Akademii finančního poradenství, zkráceně AFP. Kdybych nevěděl, o co jde, a nevěřil, že Partners neblafují, znělo by mi to možná jako nějaký reklamní trik. Uměl bys mě přesvědčit o opaku?

Až se to všechno podaří, reklama to bude určitě skvělá. Jestli je to reklamní trik? Tenhle „trik“ mi dnes zabírá zásadní část mých pracovních aktivit! Jestli o tom víš víc než já, naznač mi, že jen tak blafujeme, a já zvolním! Ale vážně – těžko v tuhle chvíli někoho přesvědčovat, že nejde o trik. Pro mě je důležité, aby Akademie měla co nejdříve konkrétní pozitivní dopad na práci poradců Partners a na úspěch celé firmy. Henry Ford řekl: Uznání si nezískáte tím, co hodláte udělat…

Od chvíle, kdy jsem myšlenku zlehka nadhodil na jedné loňské poradě, se ten projekt dostal do úplně jiné ligy. Kdybychom hned na té poradě hledali manažery, kteří by zaručili úspěch takového ambiciózního projektu, jsem si jistý, že by zaprvé padla nezávisle na sobě jména Petrovičová a Holík. A hele, je to půl roku, oba jste dnes v Partners a rozjíždíte společně Akademii finančního poradenství. Jak se to pěkně sešlo…

Mé rozhodnutí spolupracovat s Partners bylo logickým vyústěním mých dosavadních aktivit a zájmů. Jako manažer prodeje v Pioneer Investments jsem vedl semináře nejen v oblasti produktové, ale i vzdělávací. Navíc vlastnímu vzdělávání a tréninkům v oblasti „rozvoje osobnosti“ se věnuji mnoho let a je to v tuto chvíli ta oblast, kde cítím maximální naplnění ze své práce. Ač mi v Pioneeru bylo moc fajn především kvůli skvělým lidem ve firmě, cítil jsem, že se dříve či později budu chtít zaměřit výhradně na vzdělávání.

Ať mi můžeš oplatit to pochlebování, pověz mi, proč sis po Pioneer Investments vybral Partners.

Moje spolupráce s Partners nevznikla až letos v únoru. Už v loni v létě se rozjely velice zajímavé vzdělávací projekty, které se postupem času staly časově náročné. Cítil jsem potřebu se tomu věnovat naplno, aby vynaložené úsilí mělo smysl. Spolupráce s Partners je pro mě navíc spolupráce s velice zajímavými a schopnými lidmi, se kterými jsem za jedno v jedné zásadní věci: Finanční poradenství jde dělat výrazně lépe, než je dnešní standard v Česku. To ale nedokážeme pouze díky vynikajícím produktům. K tomu potřebujeme vzdělané lidi, zdravé osobnosti, které dokáží dlouhodobě posouvat tuto laťku stále výš. Přispět k tomu je pro mě zásadní výzva.

Zkus prosímtě stručně popsat, co že ta Akademie finančního poradenství bude. Řekni tu část, která není tajná.

Akademie finančního poradenství je pro mě nástroj k tomu všemu, o čem jsem již hovořil. K tomu, aby poradenská firma dokázala naplnit své ambiciózní vize. Aby dokázala dlouhodobě naplňovat představy o zdravém růstu a byla navíc lídrem v inovacích, které budou odrážet nové potřeby a očekávání klientů. Aby se při tom všem chovala eticky a mohla si budovat silné jméno na trhu. Klíčem k úspěchu jsou lidé. Kompetentní lidé. Zralé osobnosti. Akademie má za úkol podpořit rozvoj lidí v oblastech, které jsou pro ně důležité.

169

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: