Ušetři.peníze.cz aneb nový nabídkovač Partners

Simona Mrázková | 4. 7. 2013 | Vstoupit do diskuze

Očekávaný projekt s pracovním označením Ušetři nebo chcete-li „nabídkovač“, který stojí za počáteční investicí do všem dobře známého serveru Peníze.cz, se stává realitou. Základním cílem je získávání tzv. leadů, čili kontaktů od „smlouvychtivých“ klientů a jejich následné distribuování do sítě. Jedním ze strategických zájmů vedení společnosti byl od počátku nejen provoz kvalitního a navštěvovaného webu o osobních financích, ale, světe div se, i podpora byznysu. První předpoklad úspěchu se již splnit podařilo, Peníze.cz, se svou desetiletou tradicí a know-how, jsou dnes díky úspěšnému vedení Martina Vlnase a jeho týmu ekonomických redaktorů velkým a progresivním serverem pyšnícím se téměř milionem unikátních návštěvníků měsíčně. Nevyužít tak obrovský potenciál ve prospěch finančních poradců a celé společnosti, by byl hřích.

V jednoduchosti je síla

Realizační tým skládající se z Martina Vlnase (projektová a marketingová stránka), Lady Kičmerové, Petra Borkovce (produktová stránka) a Marka Teimla (technická stránka) se rozhodl využít stávajícího potenciálu Peníze.cz. „Náš web obsahuje nepřeberné množství informací, tabulek, srovnávacích analýz, kalkulaček… Co ale scházelo, byla možnost posunout poskytovaný servis ještě o krok dál. Nabídnout našim návštěvníkům kromě informací také intuitivní prodejní kanál,“ přibližuje pozadí projektu Martin Vlnas, ředitel Partners Media.

Řešení projektu musí být jednoduché, uživatelsky příjemné, smysluplné a zábavné. „Pokud čtenáře zavalíte tunou tupých formulářů, klikátek a posuvníků, odejdou a už se nikdy nevrátí. Z původních komplikovaných a příliš robustních verzí jsme se proto po dlouhém testování propracovali až ke stávajícímu řešení, které odpovídá heslu v jednoduchosti je síla,“ dodává Martin Vlnas.

Ušetři.peníze.cz

Kontakty bez práce, aneb jak se šetří čas poradců

Celý proces se odehraje podle následujícího scénáře: Čtenář serveru Peníze.cz nalezne v článku nebo kdekoliv jinde na webu infobox s odkazem na Ušetři. Proklikem se pak dostane přímo do nabídkovače, kde si může buďto detailněji zvolit řešení své situace, nebo pokud pospíchá, nechat vše na starost odborníkům. „Tím, čím se odlišujeme od zbytku konkurence a zároveň se ztotožňujeme i s filosofií Partners, je maximální svoboda, kterou klientovi dopřáváme. I proto bude k přímému oslovení potenciálního zákazníka docházet až po jasném vyslovení jeho požadavků a zájmu. Platí, že pánem je u nás, na rozdíl od konkurence, zákazník,“ vysvětluje Vlnas.

Nabídky bude zpracovávat Monika Anderlová, nová vedoucí analytického týmu, působící v Brně pod úsekem call centra. Její pracovní náplní bude příprava nabídek a komunikace s klienty. To, zda obchod dovede do úspěšného konce ona, nebo jestli se klient dostane přes spádovou oblast ke konkrétnímu poradci, závisí na druhu poptávaného produktu. Pokud se jedná o jednoduché „retailové produkty“ typu cestovního pojištění, může být smlouva uzavřena přes telefon. Pokud je obsahem poptávky složitější produkt jako komplexní plán zajištění na stáří nebo hypotéka, kdy je potřeba provést detailnější analýzu, předáváme lead  finančnímu poradci dle spádové oblasti, odkud klient pochází. „Obrovskou výhodou je, že informace, která se dostane k poradci, již bude předpracovaná, ‚očištěná‘ a bude jasně nastavovat směr, kterým se poradce může ubírat,“ vyjadřuje se ředitel Partners Media.

Martin Vlnas, ředitel Partners Media

Jak vyjdou Peníze.cz projektu vstříc

Web s téměř milionem čtenářů měsíčně navštíví více než devadesát procent uživatelů prostřednictvím internetových vyhledavačů. „Věříme, že pokud návštěvníkům poskytneme prostor pro sjednání smlouvy, využijí toho. Výzvou je pro nás úspěšné nasměrování klientů tak, aby kurzorem myši zamířili tam, kam chceme my, tedy do nabídkovače. Partners ušetříme peníze za nákup nekvalitních leadů, které generuje například agresivní a nepříliš chytrý Chytrýhonza.cz. Ten podle našich dosavadních zkušeností považuje pouhé kliknutí za hotového klienta. Není to fér, není to proklientské a dost možná ani legální. Touto cestou se vydat určitě nechceme. Pro nás je důležitá důvěra klienta. Až ve chvíli, kdy nám dá zelenou, můžeme pokračovat,“ vysvětluje Martin Vlnas.

Po spuštění projektu se na webu kromě infoboxů objeví také klasické bannerová kampaň. „Jako vlajkovou loď spolupráce Peníze.cz a Partners budeme Ušetři propagovat na inzertně nejlukrativnějších místech na našich stránkách. Projekt si pozornost rozhodně zaslouží,“ uzavírá Vlnas.

 

 

87

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: