Produkty, servis a vztahy jsou klíčové

Partners | 16. 11. 2016 | Vstoupit do diskuze

Libor Kočí, manažer klíčových klientů, pojišťovna Generali

Libore, na trhu finančního poradenství se pohybujete řadu let, mnoho našich poradců vás osobně zná. Přesto, mohl byste se prosím krátce představit?
Zpočátku neměla má pracovní kariéra s pojišťovnictvím nic společného. Zabýval jsem se projektováním centrálních vysavačů pro rodinné domy. Takže pokud stavíte a chtěli byste poradit s centrálním vysáváním, možná bych zvládl i to :-) Ale zpět k financím. Před osmi lety jsem narazil na inzerát pojišťovny Uniqa. Oslovil mě, já následně uspěl ve výběrovém řízení a ocitl se v pojišťovně. Měl jsem na starost podporu prodeje. Konkrétně servis pro naše obchodní partnery. Dodnes jsem za tuto zkušenost vděčný. Pomohla mi pochopit a navnímat nejen potřeby našich klientů, ale také externích poradců, kteří jsou s nimi v každodenním kontaktu. Tehdy jsem se také dostal poprvé do kontaktu se společností Partners. Někteří poradci by si mě tak z té doby mohli ještě pamatovat. Před pěti lety jsem přestoupil do skupiny Generali. Poslední rok jako klíčový manažer pojišťovny Generali pro Partners.

Jaké je podle vás spolupráce s Partners? Na čem je postavena?
Těch rovin je více, osobně však vnímám tři klíčové. Za prvé unikátní produkt, na jehož vývoji a průběžné optimalizaci odpovídající současným potřebám klientů se podílejí desítky našich specialistů. Druhou rovinou je podle mého názoru servis, který finančním poradcům Partners poskytujeme. Do třetice pak lidské vztahy, které máme vzájemně nastavené na nejvyšší možnou úroveň, která není na poli finančního zprostředkování zcela běžná.

Co jste letos pro poradce Partners připravili?
Nechceme usnout na vavřínech skvěle nastavené spolupráce. Naopak se snažíme přicházet s podněty, jak ji posunout dál. Exkluzivně pro Partners jsme letos nastartovali unikátní servisní podporu. Prostřednictvím jednotného e-mailu partners.cz@generali.com  a telefonní linky 244 188 010 mohou přímo komunikovat s kolegy, kteří zadávají smlouvy do interních systémů pojišťovny. Z produktových novinek považuji za zásadní rozšíření pojistné ochrany u pojištění Swing o invaliditu I. stupně a navýšení plnění v případě autonehody o 50 %. Pro klienty, kteří optimalizují příjmy, jsme výrazně zjednodušili jejich dokládání. V neposlední řadě nabízíme v průběhu trvání pojištění možnost navýšit pojistnou částku o 50 % bez nutnosti doložení zdravotního stavu a nesmím ani zapomenout na vratku klientům ve výši 15 % z pojistného klientům a to i v případě, že je smlouva uzavřena jako riziková.

Zmínil jste servis pro naše poradce? Můžete nám jej více přiblížit?
Každý všední den od 8 do 18:00 je poradcům Partners k dispozici linka 244 188 010, na které mohou například zjistit, v jakém stádiu zpracování se nachází smlouva, vyřešit některé zpětné dotazy nebo se poradit jak provést změnu. Stejným způsobem mohou využít i email partners.cz@generali.com. K dispozici jsou také internetové stránky www.generalifac.cz. Standardem je zrychlené zpracování smluv, které trvá v průměru pouhé tři dny.

Chystáte nějaké novinky?
Neustále se snažíme vylepšovat servisní i produktovou stránku naší spolupráce. Momentálně se zaměřujeme na procesní i produktové změny, které souvisí s novou legislativou. Pracujeme také na novém produktu. Určitě uvítáme vaše náměty na zlepšení, které můžeme probrat třeba u kávy. Berte to prosím jako pozvání.

Když se ohlédnete za uplynulými měsíci, jaký byl z vašeho pohledu letošní rok?
Velice zajímavý. Přinesl mi hodně nového v tom nejlepším slova smyslu. Především díky Partners, protože v minulosti jsem měl na starosti jiné externí partnery. Seznámení s vaší firemní kulturou pro mě bylo velmi příjemné a věřím, že i nadále bude. Nemluvě o profesionalitě, se kterou přistupujete k péči o své klienty. Partners spoluutvářejí trh finančního poradenství. Patříte mezi klíčové hráče a díky vaší velikosti jsem se ještě nestihl s řadou z vás osobně seznámit. Budu jen rád, když mi zavoláte nebo napíšete. Ať už kvůli domluvě školení nebo například „jen“ osobního setkání. Kontakt je důležitý. A to i v případě kritiky. Problémům se snažím předcházet. Ale pokud už nějaký nastane, věřte, že se k němu postavím čelem. Mým cílem je spokojenost klientů a vás, našich významných obchodních partnerů.

Tento příspěvek je placenou prezentací obchodního partnera.

30

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: