Představení nového Aviva Vision

Partners | 1. 3. 2011 | Vstoupit do diskuze

Od 1. března přichází pojišťovna Aviva se zásadním upgradem úspěšného pojištění Aviva Vision, které již patří mezi stálice produktového portfolia Partners.

Atraktivní novinky produktu, které se zaměřují na rozšíření rizikové výbavy, a také na zodpovědné  klienty, představuje Aviva netradičním způsobem. Krátce jsme si o tom povídali s Petrem NĚMEČKEM, manažerem externí distribuce Aviva životní pojišťovny.

Jakým způsobem Aviva seznámí s novinkami pojištění Aviva Vision poradenskou síť Partners?

Při realizaci úprav Aviva Vision, kterých není málo, jsme přemýšleli, jak bychom je v krátkém čase představili co největšímu počtu poradců a manažerů Partners. U jedné z novinek Aviva Vision říkáme, že respektujeme čas klientů. Bylo tedy nasnadě stejným způsobem přistupovat i k času poradců a manažerů, ale ne na úkor rozsahu a kvality představení produktových novinek. Proto jsme pro seznámení s novým Aviva Vision připravili speciální webovou microsite www.avivavision.cz., kterou si mohou všichni poradci a manažeři prohlédnout, kdykoli budou potřebovat.

Jaké informace na nových stránkách najdeme?

Základem je dynamický videospot, který představuje nové úpravy Aviva Vision. Volili jsme jednoduchou, ale moderní a věříme, že i zajímavou formu sdělení informací. Detaily k jednotlivým novinkám najdeme v 11 lightboxech umístěných pod videem. Každý lightbox je možné si ihned vytisknout. Ve spodní části microsite, v patičce, je připraven „Produktový leták“ obsahující všechny nové úpravy Aviva Vision.

Dále je zde plná verze „Pojistných podmínek a Oznámení informací zájemcům před uzavřením pojistné smlouvy“. Sekce „Ke stažení“ nabízí uživatelům download výše jmenovaného dokumentu, dále celého videospotu a aktuálního „Sazebníku poplatků“. Mezi aktivní prvky lightboxů a patičku jsme umístili několik významých informací z historie Aviva Vision a odkaz na generátor čísel.

K čemu tento generátor čísel slouží?

Možná si někteří vzpomenou na rok 2007, kdy jsme do našich kalkulaček přidali možnost vyplnit elektronický návrh a následně jej také vytisknout. Aby se návrh stal platným, bylo nutné mu přiřadit číslo. Dosavadní praxe spočívala v tom, že si poradce vzal standardní papírový návrh pojistné smlouvy, jeho číslo přiřadil návrhu elektronickému a ten papírový znehodnotil. Zmiňovaný generátor čísel elektronických návrhů pojistných smluv celou proceduru výrazně zjednoduší.

Používání elektronických návrhů může opět výrazně ušetřit čas poradců a hlavně minimalizovat možnost chyby. Díky tomu, že na nové microsite Aviva Vision máme dostupné veškeré informace, které musí klient získat spolu s návrhem pojistné smlouvy, mají tak poradci možnost kdykoli a kdekoli návrh uzavřít.

Jak budete novou microsite propagovat?

Kromě tohoto rozhovoru jsme připravili komunikační kampaň v médiích společnosti Partners. Jednotlivé prvky kampaně, které budou umístěné na www.jsmepartners.cz, v Partners News, v Prometeovi, atd., aktivně směřují uživatele na microsite Aviva Vision. V další fázi také využijeme další portály www.finmag.cz a www.peníze.cz.

Co dalšího v souvislosti s novinkami Aviva Vision pro Partners ještě chystáte?

Dostat k poradcům a manažerům informaci o novinkách je jen první krok. Tím dalším a z mého pohledu klíčovým, jsou produktová školení přímo v síti Partners. Věřím, že nový Aviva Vision představený netradičním způsobem poradce zaujme a trochu i na produktová školení naláká.

164

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: