Portál mojePartners půl roku po spuštění bilancuje

Simona Mrázková | 24. 6. 2013 | Vstoupit do diskuze

Klientský portál mojePartners určený pro správu osobních a rodinných financí 24 hodin denně má za sebou úspěšný start. Tento převratný multifunkční nástroj, který vychází vstříc potřebám klienta se zájmem o aktivní spravování vlastních financí, byl spuštěn v lednu letošního roku. Uplynula tak doba prvních krůčků v osvojení si jeho používání. Ty mohou leccos napovědět o tom, jak významnou přidanou hodnotu klientský portál představuje.

Co všechno dovede

Portál mojePartners se neustále posouvá dopředu. Uživatelé se už od počátku setkávají se službami Moje bilance a Moje smlouvy, Cíle a plánování a Kontaktní centrum. Dnes mají navíc možnost vkládat opakované nebo hromadné příkazy k transakcím. Mají k dispozici tzv. webové služby partnerů, čili klient díky online napojení na  finanční instituce vidí u vybraných smluv informace o zůstatku či platbách v rámci svých smluv, aktuální informace o typech produktů, jako jsou například Důchodové nebo Doplňkové penzijní spoření, a finančních institucích, včetně odkazů, kde mají možnost se o daném tématu dozvědět všechny požadované informace. Klienti mohou využít také další pomůcky (kalkulačky atd.). V současnosti je oblíbená kalkulačka důchodové reformy, která jednoduše klientovi spočítá, zda je pro něj vstup do II. pilíře důchodové reformy vhodný či nikoli. Brzy bude také spuštěna nová kalkulačka s názvem Chytrá hypotéka, která klientovi spočítá, jak lze ušetřit na hypotéce.

„Portál mojePartners také nabízí například individuální nastavení soukromí nebo vlastních kategorizačních pravidel. Pokud se poradce se svým zákazníkem domluví, může mít přístup do jeho účtu v klientském portálu, díky kterému bude mít podrobný a stále dostupný přehled o klientově finančním chování. V případě nutnosti tak může včas reagovat,“ vysvětluje Tomáš Moščak, projektový manažer, který má klientský portál na starosti.

 Přihlašovací okno

Posílení vazby klienta na poradce

Nově si klient přes portál mojePartners může domluvit také hovor z callcentra pro sjednání neživotního pojištění. Kromě smluv, které se přímo vážou k finančním produktům, si do další novinky, složky Šanon, může klient nahrát jakékoli skeny smluv spadajících pod agendu domácnosti a mít tak opravdu vše dostupné z jednoho místa. Klient se zároveň může přímo v klientském portálu přihlásit k odběru Partners Newsletteru s odkazy na užitečné články ze světa financí.

Tvůrci portálu již nyní přicházejí s dalšími smělými plány. „Naše představa o podobě portálu se blíží multifunkční online platformě, která bude reprezentovat co nejvhodnější prostředí pro online sjednávání smluv a komunikaci. Společnou vizí je také možnost videohovoru nebo webchatu mezi poradcem a jeho klientem, ale i klientem a call centrem,“ svěřuje Tomáš.

 Šanon

Spokojenost na všech stranách

Portál mojePartners je vskutku více než cokoli jiného klientsky orientovaný. „Práce na portálu pro klienty obnáší zkrátka jiné zákonitosti než u interních portálů, se kterými pracují poradci,“ hodnotí Tomáš. O tom, že se mu práce daří, svědčí nadšené ohlasy právě z řad poradců: „Svým klientům jsem představil a zpřístupnil klientský portál. Všichni byli nadšení a několik z nich se mi svěřilo, že teprve teď plně chápou naši službu a uvědomují si její potenciál. V kombinaci s fotkami našich klientských center jsem mojePartners využil a nadále budu využívat jako skvělou příležitost k budování dobrých podmínek pro obchod. Nejen, že je velmi snadné získat doporučení na potenciální obchodní partnery, dokonce i klienti sami projevují zájem o spolupráci,“ shrnuje Michal Janata, M1, pozitiva, která pro něj portál reprezentuje. Nové služby si rychle všimla i skupina, které je celý projekt věnován, a to klienti: „Oceňuji přehlednou podobu, srozumitelné rozhraní a řadu žádoucích funkcí, jakou je například sdílení profilu s poradcem. Málokterý webový portál funguje v tak komplexní podobě. Je vidět, že jste přípravu nepodcenili. Jsem rád, že jsem vaším klientem,“ vyjádřil se klient Pavel Š.

 „Je velmi potěšující, že klienti mají v zákaznický portál Partners důvěru a mnoho z nich svá soukromá data portálu opravdu svěřilo. Věřím, že časem budou do klientského portálu zaregistrováni skutečně všichni aktivní klienti Partners a že se budou často a rádi vracet,“ shrnuje Tomáš Moščak.

Moje bilance - Přehled mých účtů 

Zajímavá čísla

Na nové klientské rozhraní se aktivně registruje zhruba 1000 nových uživatelů za měsíc. V polovině května bylo zaznamenáno 25 tisíc návštěv od 11 tisíc unikátních návštěvníků, kteří zhlédli 291 tisíc stránek, z toho 67 procent uživatelů se na stránky pravidelně vrací. Nejoblíbenějšími a nejnavštěvovanějšími sekcemi jsou Moje bilance a Moje smlouvy. 

 Moje smlouvy - Přehled mých smluv

MojePartners motivuje

Poradci Partners jsou jedinci soutěživí a možnosti hrát a vyhrávat je nenechávají chladnými. Ani příležitost spuštění nového klientského portálu nebyla výjimkou. Hned po ostrém spuštění byla vyhlášena soutěž, jejímž vítězem se stal poradce, kterému se do portálu v průběhu měsíce zaregistrovalo nejvíce vlastních klientů. Nejúspěšnější, Jiří Havlas, SC, Miroslav Chvátal, M1, a Aleš Hradil, VIP Consultant, vyhráli mobilní telefon v hodnotě do 10 tisíc korun. Každý z nich zaznamenal registraci desítek klientů během celého soutěžního období.

Klientský portál je pro uživatele dostupný ZDE.

 

 

72

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: