Pojištění Allegro v novém kabátě

Partners | 28. 1. 2011 | Vstoupit do diskuze

Pojišťovna Generali přichází prvního února s rozsáhlou modernizací produktu ALLEGRO. Při té příležitosti jsme ke krátkému rozhovoru pozvali vrchního ředitele Generali Miroslava ŘEZNÍKA.

Pojišťovna Generali připravila ve spolupráci s Partners úpravy produktu Allegro. Na co se mohou poradci a jejich klienti od 1. února těšit?

Změn je v Allegru skutečně hodně. Namátkou stojí za zmínku velmi poptávaná modernizace pojištění invalidity, kdy nově vycházíme vstříc požadavkům poradců i klientů a uvádíme na trh pojištění invalidity II. stupně z jakékoliv příčiny. Allegro nově umožňuje sjednání individuálních pojistných dob u sedmi vybraných rizik nebo klesající pojistné částky i pro 2. pojištěného.

Zapracovali jsme na cenách nebo na některých limitech, zejména u trvalých následků. Od 0,001 % jsme navýšili maximální možné plnění o 100 %. Také se nám podařilo zlevnit pojištění plné invalidity cca o 30 % a nově zavádíme i vyšší slevy z cen úrazového pojištění pro ženy, či slevu za výši pojistné částky pro případ smrti. Změn je zkrátka opravdu mnoho a tohle je jen výčet těch nejzajímavějších. Nezaháleli jsme a je na co se těšit.

Pojďme se podívat trochu do zákulisí. Jak se tak rozsáhlé produktové úpravy připravují ?

Příprava byla velmi rychlá, protože Partners je VIP obchodní partner Generali a navíc chceme být dlouhodobě vnímáni jako inovátor a SUPER STAR v oblasti externích partnerů. Přípravy trvaly fakticky pět měsíců včetně interaktivních diskusí  s analytickým oddělením a vedením Partners o podobě Alegra 2011. Uvnitř Generali na novém Allegru pracovaly desítky lidí, a to z oblastí obchodu, product managementu, pojistné matematiky, správy a likvidace.

 

Zůstane Allegro i nadále exkluzivním produktem pro společnost Partners, nebo plánujete jeho rozšíření i do jiných sítí?

Exkluzivita zůstává. Generali je jedna z mála pojišťoven, která nabízí skutečně exkluzivní produkty svým partnerům. Allegro je toho důkazem a mohu vám proto garantovat, že u jiných distribučních cest ho neuvidíte. Naší dlouhodobou ambicí je být číslo jedna či maximálně číslo dvě ve společnosti Partners a ne plošně nabízet jeden produkt všem včetně interní distribuce...

Součástí uvedení upgradu produktu bývá zpravidla nějaká akce, při které k představení novinek dojde. Nachystali jste také něco takového?

31. ledna 2011 proběhne v hotelu Iris v Praze ve Vršovicích slavnostní představení, součástí představení bude navíc i seminář o likvidaci pojistných událostí v životním pojištění. Dále připravujeme další zajímavé akce, o nichž brzo uslyšíte. A v neposlední řadě je všem poradcům k dispozici exkluzivní obchodní tým Generali pro Partners vedený Vítkem Havlišem.

Jste spokojeni s vývojem produkce Generali pojišťovny v Partners? Jak si vlastně Allegro vede? Splnilo vaše očekávání?

Mým osobním cílem při startu spolupráce bylo patřit mezi top dvě pojišťovny spolupracující s Partners, měřeno počtem smluv a objemem produkce. V prvním ukazateli jsme po necelém roce spolupráce  číslo 1 a ve druhém  číslo 2. Za to bych chtěl upřímně celé společnosti Partners poděkovat. Se vší pokorou jsme připraveni si u poradců Partners s naší konkurencí zasoutěžit i v tomto roce.

Kromě produktu je velmi důležitou součástí také servis. Připravujete nějaké změny v této oblasti?

Určitě chceme dále držet dovolatelnost na naší servisní lince min. na 90 % a na maily odpovídat v den, kdy přijdou do Generali tak, jak tomu bylo po celý loňský rok. V roce 2011 připravujeme novinky zejména v oblasti on-line servisu pro jednotlivé poradce. A protože obchod je zejména o lidech, tak jsme pro společnost Partners sjednotili key account management, kdy hlavním obchodním manažerem pro celou ČR v Partners je Vítek Havliš, vitezslav.havlis@generali.cz, který má k ruce další obchodní manažery.

Nicméně hlavním „obchodním advokátem“ uvnitř Generali pro Partners jsem já a generální ředitel Petr Kopecký. Oba dva jsme reálně u všech klíčových záležitostí spolupráce mezi Partners a Generali.

Na co dalšího se můžeme od Generali v roce 2011 těšit?

Určitě se chceme více obchodně opřít do penzijního připojištění, kde dlouhodobě dosahujeme jednoho z nejvyšších zhodnocení. Na konci roku 2010 jsme sloučili prodejní servis s oblastí pojištění. To znamená, že pod jednou servisní linkou a jedním obchodním týmem zastřešujeme jak pojištění, tak i penzijní připojištění. Jednáme také o majetkovém pojištění a exkluzivním investičním pojištění, ve kterém, věřím, že máme také co nabídnout.

Na závěr rozhovoru bych velice rád zmínil i akci Generali v rámci Partners Leaders Clubu, 17.-20.2. 2011 v Kaprunu, kde se budou moci její účastníci přesvědčit, že Generali nedělá kompromisy v žádné oblasti vzájemné spolupráce…

91

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: