Novinky v portfoliu: Bublikonto a Cool konto

Jakub Zeman | 29. 11. 2012 | Vstoupit do diskuze

Portfolio Partners bankovních služeb rozšiřují hned dva nové produkty: dětský účet Bublikonto a Cool konto pro mladé. O výhodách obou kont, jakožto i o specifické cílové skupině, pro kterou jsou určena, jsme si povídali s ředitelkou obchodního oddělení Vlaďkou CISARZOVOU a manažerkou Partners bankovních služeb Dagmar PRAJZLEROVOU.

Co bylo prvotním impulsem, který vedl Partners bankovní služby a Unicredit Bank k vytvoření nových kont pro mladé?

D.P. : Chtěli jsme rozšířit produktovou základnu, ale hlavně přinést našim klientům další kvalitní produkty, které jim usnadní život, naučí je zacházet s penězi a používat nástroje finančního trhu.  Další ambicí bylo posunout trh a podílet se na vytvoření produktů, které budou odpovídat tomu, co naši klienti chtějí.      

V.C. : V rámci kampaně kolem Dne finanční gramotnosti pořádáme přednášky mimo jiné i na základních školách. Vytvoření produktů, prostřednictvím kterých si budou moci naši nejmladší klienti vyzkoušet vše přednášené v praxi, bylo tedy logickým pokračováním těchto našich aktivit.

Je desetileté dítko s vlastní platební kartou u nás běžným jevem, nebo jsou naopak teenageři dosud nepokrytou cílovou skupinou?

D.P. : Rozhodně má trh co dohánět a naší ambicí je, aby všechny děti klientů Partners měly platební kartu již od osmi let…

V.C. : Desetileté dítě s vlastní platební kartou u nás rozhodně není běžným jevem. Ale proč tenhle fenomén nezvrátit – třeba právě s pomocí Partners platební karty? Nejen studenti, ale i děti v nejmladším věku ovládají bravurně elektroniku lépe než jejich rodiče, takže je jen otázkou času, kdy je tyto děti předčí i v otázce finanční gramotnosti. Na středoškoláky se finanční instituce svými produkty a projekty dosud nezaměřily, tudíž i zde je velký obchodní potenciál. Snažíme se být klientům celoživotními partnery - tuto filozofii produkty pro mladé dokonale podtrhují.

Má dítě možnost získat nějakou pro něj srozumitelnou formou informace o tom, co znamenají pojmy spojené s používáním bankovního konta?

D.P. : V rámci projektu Den finanční gramotnosti školíme lekci zaměřenou na finanční produkty. Děti se v ní seznamují s principy fungování dětského konta, platebních karet a dalších běžných produktů.

Co se stane v okamžiku, kdy držitel Bublikonta dosáhne věku 15 let? Je možné v případě zájmu klienta nebo jeho zákonného zástupce, automatické převedení prostředků z Bublikonta na konto Cool - bez složitého papírování?  

D.P. : Měsíc po patnáctých narozeninách je Bublikonto automaticky a bez papírování převedeno na Cool konto.   

Čím může Cool konto konkurovat běžným účtům v „nových“ bankách typu Zuno či Air Bank?

V.C. : Rozhodli jsme se dát našim kontům absolutní podporu, protože tak jak jsou nastavené parametrově, rozhodně konkurencí nemají. Bonbónek navíc je spojení s benefitním leaderem trhu – společností ISIC. Díky naší spolupráci můžeme našim malým klientům nabídnout ISIC kartu za zvýhodněných podmínek, navíc prvních 5 000 klientů obdrží ISIC kartu na rok zcela zdarma! Mezinárodní průkaz studenta ISIC umožní „Partners juniorům“ využít nespočetné řady slev a to v oblasti zábavy, nakupování, sportu, dopravy, stravování, vzdělání u nás i ve světě. V neposlední řadě je třeba říci, že Cool konto se všemi produkty a službami je určeno všem klientům do dovršení 27 let věku, tedy nejen vysokoškolákům.

101

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: