Moderní způsob pojištění Vašeho bydlení je DOMOV IN od společnosti AXA

Partners | 28. 4. 2015 | Vstoupit do diskuze

O novinkách v pojištění majetku od společnosti AXA jsme si popovídali s Janem Kusým, ředitelem pro obchod neživotního pojištění pojišťovny AXA.

Uvědomují si klienti důležitost pojištění vlastního majetku?

Hodnotu svého majetku si lidé uvědomují a zlepšuje se i kvalita nabízených produktů ze strany pojišťoven.  Klienti ale podceňují správné určení pojistné částky. Neuvědomují si také, že starší smlouvy většinou nechrání dnešní hodnotu jejich majetku. Pokud neobsahují indexaci, je nutné takové smlouvy přepracovat.

AXA spustila prodej nového pojištění majetku Domv IN. V čem je rozdíl oproti předchozímu produktu?

Podobně jako při inovaci v pojištění vozidel Auto GO jsme vsadili na jednoduchost a zároveň maximálně možný rozsah pojištění. Klient si může vybrat ze tří balíčků pojištění – MINI,  KLASIK a MAXI. Zatímco první variantu klienti volí často pro potřeby hypotéky, varianty KLASIK a MAXI obsahují už například vodu z kanalizace,  přepětí,  rozbití skla či věci v nebytovém prostoru. Ve všech variantách jsou elektronika a sportovní potřey pojištěné bez limitu. Novinkou je mimo jiné např. vichřice už od 60 km/h. Povodeň nebo záplavu pojišťujeme do 100% sjednané pojistné částky. Pro klienty s nižší pojistnou částkou jsme zavedli absolutní novinku na trhu – garanci minimální výšky plnění u jednotlivých pojistných limitů. Chceme, aby náš produkt maximálně chránil klienta, ale také zprostředkovatele.

Jak to myslíte, chránit zprostředkovatele?

I samotný poradce potřebuje mít jistotu, že pojištění je nastaveno tak, aby skutečně ochraňovalo klienta a minimalizovalo riziko nesprávného výběru produktu. DOMOV IN od AXA umí například garantovat výši pojistné částky v případě sjednání přes AXA Studio. Takto určenou pojistnou částku následně každoročně indexujeme, což poradci dává jistotu, že klient nebude podpojištěný. Jsme ale vstřícní i v případě, kdy si klient určí pojistnou částku sám. Pokud nebude rozdíl mezi pojištěnou hodnotou a pojistnou částkou větší než 20 %, AXA uplatňovat podpojištění nebude. V produktu máme navíc zcela nová připojištění, která klienta chrání i v dalších životních situacích.

Například?

Tak například právní ochrana pro celou rodinu. Klient na jedné smlouvě může mít pojištěné nejen své bydlení, ale od našich právníků dostane pomoc při různých sporech, například s nájemci bytu nebo při pracovně-právních sporech. Dalším připojištěním je novinka na trhu, tzv. Safe Online. To klienta ochraňuje před zneužitím platebního prostředku (i platební karty), nebo v případě nedodání zboží či služby v očekávané kvalitě při nákupu na Internetu.

V poslední době se klienti často ptají na pojištění odpovědnosti za škodu.

Ano, i my vnímáme tento trend a museli jsme se mu přizpůsobit. Vidíme v této oblasti na trhu velký potenciál. Zhruba 2/3 občanů totiž toto pojištění zatím nemá.  Již dříve jsme odpovědnost za škodu dali do našeho produktu zdarma. Nyní je možné bezpříplatkový základní limit rozšířit na balíček PLUS s pojistnou částkou 5 000 000 Kč nebo EXTRA s PČ 10 000 000 Kč. Tyto baličky lze sjednat i samostatně. Naše odpovědnost za škodu se vztahuje na všechny osoby žijící s pojištěným v jeho domácnosti, včetně osob, které na pokyn pojištěného opatrují jeho byt nebo se starají o jeho děti. Územní platností je EU, v rámci sublimitu i celý svět s výjimkou Severní Ameriky. Součástí odpovědnosti za škodu je i nemajetková újma.

Jaký je tedy Domov IN?

Je to produkt, po kterém by měl poradce určitě sáhnout. Svým obsahem chrání nejen klienta, ale i samotného zprostředkovatele.

 

 

AXA pro PARTNERS

  • VIP linka pro obchodníky Partners:

Potřebujete informaci o pojistné události Vašeho klienta? Zavolejte nám na tel. 272 099 998 (volba „1“ + identifikační kód 6500).

  • linka slouží pro informace o probíhajících pojistných událostech
  • VIP Asistenční linka pro klienty Partners 272 099 980
    • Naši operátoři ihned uvidí, že volá klient Partners a budou se mu věnovat se zvýšenou pozorností.
    • Linka slouží pro asistenci v případě pojištění majetku, životního pojištění a právní ochrany
    • sleva Home IN 30%
      • Pokud Váš klient přechází z jiného pojištění a posledních 5 let neměl pojistnou událost, dejte mu slevu 30% nad rámec ostatních slev. Bez nutnosti cokoli dokládat.
      • Další možná sleva ve slevovém programu na Partners Market
        • Pokud potřebujete klientovi ještě více zlevnit produkt, kontaktujte kolegy z Partners Market

 

39

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: