Michal Krejčí o Twistu: Můžu nakupovat, platit účty a přitom platby pustit z hlavy

Partners | 5. 6. 2017 | Vstoupit do diskuze

Vybraní manažeři Partners měli exkluzivní možnost vyzkoušet služby Twista s předstihem. Jak je hodnotí a proč si myslí, že se budou líbit jejich klientům?

Michal Krejčí
Senior Director (D2)

Co vás na Twistu nejvíce zaujalo?
Mě osobně nejvíce zaujalo to, že můžu nakupovat, platit účty a přitom platby pustit z hlavy. Jediné co musím udělat je vyfotit účet či fakturu a poslat na příslušný mail. Boží služba. Jen jednou za měsíc zaplatím všechno najednou z karty!

Kterou službu nejvíce využíváte a proč?
Nejvíce využívám placení přes mail a pomocí mobilu – jednoduché rychlé, bez starostí, bezpečné a na nic přitom nezapomenu. 

Myslíte si, že i mezi vašimi klienty budou nadšení uživatelé?
Myslím si, že ano. Určitě všichni, koho nebaví platby hlídat a hrát si na bankéře v nesmyslných bankovnictvích,která někdy fakt lezou na nervy a člověk nad nimi stráví večery. Než to, tak to raději moji klienti mají schůzku se mnou nebo jdou do kina. :-)

 

Vilém Mikeška
Senior Manager (M3)

Co vás na Twistu nejvíce zaujalo?
Je toho více, ale ze všeho nejvíc lidský přístup a komunikace! Když jsem špatně použil platbu složenky, obratem mě kontaktovala paní z centrály Twista a ověřovala si se mnou zadání platby. Vše kontrolují, aby peníze bezpečně odcházely příjemci a aby byla služba co nejvíce uživatelský příjemná.

Kterou službu nejvíce využíváte a proč?
Zatím nejvíce používám službu platba emailem – zejména na faktury a složenky skrze daně z nemovitosti, popelnice a jiné. Než otevírat internetové bankovnictví, přepisovat čísla účtu atd., je lepší jen vyfotit a odklepnout, že chci nechat zaplatit Twistem.

Myslíte si, že i mezi vašimi klienty budou nadšení uživatelé?
Rozhodně! Stačí tomu na začátku jen věnovat pár minut a následně už řeší své finanční záležitosti s lehkostí. Službu rozhodně ocení mladí lidé, kteří mají rádi věci „online".

 

Jan Škoch
Executive Manager (M2)

Co vás na Twistu nejvíce zaujalo?
Že je uživatelsky pohodlné a přehledné.

Kterou službu nejvíce využíváte a proč?
Placení faktur – fakturu jen přepošlu e-mailem a Twisto ji uhradí za mě. Velmi se líbí, že na možnost placení lze nastavit více emailů. Nastavil jsem přístup i asistentce a spousty faktur díky tomu vyřeší za mě. Mám pak méně starostí a faktury jsou uhrazené včas. Taky si mi líbí upozornění na měsíční úhradu, abych nemusel platit úroky.

Myslíte si, že i mezi vašimi klienty budou nadšeni uživatelé?
Ano, už jsem i doporučil.

 

Ivo Chládek
VIP Consultant II

Co vás na Twistu nejvíce zaujalo?
Jednoduchost, úspora času. Jeden klik a vyřešeno. Není třeba se přihlašovat do internet bankingu a posílat platbu. Prostě bez starostí!

Kterou službu nejvíce využíváte a proč?
Placení faktur. Možno využít u jakéhokoliv nákupu, objednání zboží, služeb, například na Slevomatu.

Myslíte si, že i mezi vašimi klienty budou nadšení uživatelé?
Určitě budou. Musí vyzkoušet jako já a pochopit tak výhody.

27

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: