Jen společná vize a dlouhodobá spolupráce mohou zajistit trvalý úspěch

Partners | 10. 4. 2015 | Vstoupit do diskuze

Praxe dlouhodobě úspěšných firem po celém světě dokazuje, že za jejich úspěchem stojí nejen kvalitní produkty, ale také kvalitní vztahy s těmi, kdo její produkty prodávají. V tak osobním byznysu, jako je pojišťovnictví to platí dvojnásob.

Vztah pojišťovny s klientem se vytváří prostřednictvím kvalitního poradenství a právě finanční poradce reprezentuje pojišťovnu v očích klienta. AXA si proto své partnery vybírá velmi důkladně. Jedním z parametrů je zejména potenciál k dlouhodobé spolupráci.

Cesta kvality

Uvědomujeme si, že vše začíná už při vývoji produktů. Jednoduchost a transparentnost nabídky je základním předpokladem při vytváření každého produktu. Také proto u nás vzniklo na začátku tohoto roku oddělení Customer Value Management, jehož úkolem je do našich produktů a služeb přinášet ještě vyšší hodnotu, aby odpovídaly potřebám klientů a současným i budoucím trendům na pojišťovacím trhu. Celý pojistný trh je pod drobnohledem regulatorních orgánů. Žádné pochybení nezůstane bez povšimnutí a má za následek zbytečné poškozování dobrého jména. My však tuto regulaci vnímáme jen jako můstek, od kterého je třeba se odrazit výš. I proto AXA v loňském roce představila standard kvality a další samoregulační opatření postupně implementuje do svých procesů a produktů.

Spolupráce s těmi nejlepšími

Naši klienti budou stále náročnější. Pokud se nám podaří naplnit jejich očekávání o kvalitním finančním poradenství, můžeme se rychleji měnit a nabízet přesně takové produkty, které chtějí. To se samozřejmě pozitivně promítne do našich obchodních výsledků. Partners vnímáme jako společnost, která s námi tento pohled sdílí. A právě s Partners, nejvýznamnější společností na českém trhu finančního poradenství, můžeme posunout vnímání kvality pojišťovnictví na novou úroveň a dělat dlouhodobě udržitelný byznys, který má budoucnost.

Svým partnerům poskytujeme maximální podporu při dosahování společných cílů. A to se netýká jen samotných produktů, ale i servisu a zlepšování procesů. Inovace v podobě webové podpory dokáže práci poradce zrychlit a zjednodušit. Elektronické zasílání intervencí zase snižuje administrativní náročnost. Názory partnerů jsou pro nás důležité, a proto plánujeme i v budoucnu zlepšovat jejich "pracovní prostředí" tak, aby je nezatěžovalo, ale naopak pomáhalo. My v AXA jsm připraveni spolupráci s Partners rozvíjet tak, abychom naši společnou vizi převedli do každodenní praxe.

Zpět ke kořenům životního pojištění

Posláním životního pojištění je v první řadě krytí rizik. Jeho kombinace s investováním nemusí být pro klienta srozumitelná a pro mnoho z nich ani výhodná. Pojišťování rizik v životním pojištění považujeme za nejdůležitější, a právě k těmto kořenům pojištění se AXA obrací. Náš produkt pro Partners, Rizikové životní pojištění Symfonie, může být přizpůsoben přímo na míru konkrétního klienta, který tak bude přesně vědět před čím je chráněn a za co platí. Platí totiž jen za jednotlivé krytí rizik, a nikoliv za další náklady v podobě administrativních poplatků, či tvorbu povinné investiční složky, o kterou klient nestojí. To z něj dělá jeden z nejtransparentnějších produktů životního pojištění na našem trhu.  

I v České republice lze konečně postupně pozorovat trend ze západních zemí. Klienti dávají přednost ochraně před většími riziky, jako jsou smrt, invalidita, závažné nemoci, a odklánějí se od těch malých, u nás stále oblíbených, mezi které patří především denní odškodné úrazem a hospitalizace. Produkty AXA se přizpůsobují i těmto pozitivním změnám. Jako jedna z mála pojišťoven na trhu např. pokrýváme riziko invalidity z důvodu psychických onemocnění a pokrýváme všechny stupně invalidity s minimem výluk.

Ve správně sestaveném portfoliu produktů každého klienta by měl být prostor i na samostatný investiční program. Transparentní rozdělení pojištění a investic je pro klienta efektivnější, protože kombinace produktů umožňuje výraznější variabilitu v budoucnosti. I zde AXA v rámci svého širokého portfolia nabízí kvalitní řešení. Zejména programy pravidelného investování, oblíbené a známé produkty Generace X a neXt.

Zároveň však platí, že dobře nastavené investiční životní pojištění, uzavřené s vědomím, že se jedná o dlouhodobý produkt, může být skvělým řešením pro ty, kteří se svými financemi nechtějí zabývat aktivně, chtějí využít daňového zvýhodnění či příspěvků zaměstnavatele, a v neposlední řadě být odměňováni garantovanými bonusy za věrnost. To vše v produktu Partners MAX.

40

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: