FLEXI sjednáte od ledna jen ve SmartClientovi

Partners | 25. 1. 2015 | Vstoupit do diskuze

Společnosti Partners a Pojišťovna České spořitelny se dohodly na sjednávání pojištění FLEXI jen pomocí aplikace SmartClient. Na detaily jsme se zeptali Michala Roba, senior account managera pro společnost Partners.

Michale, takže opravdu definitivně končí „doba papírová“?

Je to tak, papírovou nabídku zcela nahradí aplikace SmartClient. Doba si žádá elektronické sjednávání smluv. Proč ne, je to rychlejší a SmartClient je opravdu chytrý – neuděláte s ním chybu.

Nebojíte se, že to může poradce odradit?

Rozhodně ne, všichni držíme krok s dobou. Sjednávat pojistky elektronicky je totiž velmi návykové a uživatelsky příjemné. Máme pozitivní zpětnou vazbu od poradců, kteří SmartClienta vyzkoušeli: Už nechtějí papírovou smlouvu používat. Takto pracují dokonce celé skupiny. Už více než třetina poradců Partners jinak než ve SmartClientovi pojistku nesjednává. A přidávají se další. PČS s papírem končí jako první a do budoucna se budou přidávat další.

Přece jen papír je větší jistota, jsou kolegové, kteří si raději vezmou s sebou několik papírových nabídek než notebook a tiskárnu…

Pro ty, kteří si ještě ve SmartClientovi nezkusili nabídku namodelovat, mám jeden tip: Zkuste to! Stáhněte si z www.smartclient.cz aplikaci do notebooku a jděte za klientem. Aktivně ho zapojte do hry s kalkulačkou přímo u něj v obýváku. Vyžaduje to trochu iniciativy, ale výsledky vás nadchnou. Do budoucna se tento efekt ještě podpoří možností biometricky podepsat smlouvu.  

Jak náročné je se s aplikací sžít a nabídku v ní sjednat?

To je právě na SmartClientovi skvělé: Jde to samo, navede vás. Má přehlednou grafiku, užitečné nápovědy. Upozorní vás, když na něco zapomenete. Každé políčko musíte vyplnit, aby vás pustil dál. A vůbec při tom nemusíte být připojeni na internet, aplikace pracuje v off-line režimu. Připojit se musíte jen kvůli přenosu uložených nabídek k nám do pojišťovny (pro započítání produkce).

Co když něco pokazím nebo nebudu vědět, to pak nabídku ani nevytisknu?

Když budete nabídku připravovat doma, namodelujete rizika a přejdete na vygenerování nabídky. Pokud bude v nabídce něco chybně uvedeno, není nic jednoduššího než ji standardně opravit v počítači a opět vytisknout. Nebo ve výjimečných případech, pokud to nejde jinak, ve vytištěné nabídce ručně opravit, ovšem s podpisem klienta a poradce. Taková nabídka pak ztrácí výhodu rychlého zpracování v PČS, ale zpracovat ji také umíme.

Když se přece jen setkáte s problémem při instalaci, zavolejte mi, vše se dá vyřešit. Kontakty na technickou podporu v zásadě nebudete potřebovat, ale zde jsou:

  • Lukáš Toman                    466 051 436
  • Miroslav Klimeš                 466 051 800

 Případně se obraťte na mě: 733 143 440.  

55

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: