Firemní obchody jednoduše

Simona Mrázková | 19. 9. 2014 | Vstoupit do diskuze

Spolupráce s OK Group v tomto období slaví rok od svého spuštění. Specialisty firemních obchodů Lukáše Škopka jsme se zeptali na to, jakým směrem se společně s OK Group ubíráme.

Lukáši, už od začátku týdne na centrále Partners neslyším nic jiného než slovo OK Group. Tuším progresivní změny. Mám pravdu?

Nemýlíš se. Máme za sebou jeden úspěšný rok a přichází doba, kdy můžeme díky nabytým zkušenostem a zpětným vazbám měnit nastavení tak, aby bylo stále uživatelsky příjemnější. Nyní se soustředíme především na zjednodušení. Omezujeme jednotlivé úkony opravdu jen na ty nutné. Ve FiPu jsme například omezili počet kolonek v zadávacím listu.

Co konkrétního jste dále pro poradce a manažery Partners připravili?

Díky spolupráci s IT oddělením se odteď můžete setkat s novým uživatelským rozhraním ve FiPu, především v rámci systému zadávání poptávek pro OK Group. Uživatelé v systému nyní stráví opravdu pouze minimální nutné množství času. Na místo, kam potřebují, je spolehlivě zavede nový rozcestník.

Rozcestník zadávání firemních obchodů ve FiPu

Je úprava grafiky ve FiPu jediná změna k lepšímu, Lukáši?

Zdaleka ne. Dále chceme manažery a poradce zbavit nutnosti zdlouhavého studia pojistných podmínek i účasti na produktových školeních. Hoďme to těm, kdo už školeními prošli a kdo pojistné podmínky nastudované mají. Kdo to je? Po vzoru Partners přece call centrum. Takzvaná malá pojištění, tzn. s obratem do 10 milionů korun a s majetkem maximálně do 30 milionů korun, mohou být nyní řešena přes call centrum OK Group. Výhodou je, že poradce jen zajistí informace a dál už nemusí nic studovat. Vše se řeší přes telefon, tedy operativně a rychleji. Celá spolupráce se dá myšlenkově rozdělit na osobní řešení a servis přes call centrum.

Měla jsem za to, že malé pojištění se pohybuje do obratu 20 milionů a majetku 5 milionů korun?

Nyní už tomu tak není. U takzvaného malého pojištění se jedná o obrat maximálně do 30 milionů a majetek maximálně do 10 milionů. Přes call centrum se tedy mohou řešit větší obchody než kdykoli předtím.

Bude mít toto OK Group call centrum také některé exkluzivní produkty po vzoru Partners call centra?

Máme dva exkluzivní produkty u ČPP a Allianz. Připomínkovali je specialisté na pojištění majetku a odpovědnosti z OK Group a dovoluji si tvrdit, že patří k nejlepším produktům svého druhu na trhu.

Je toto už konečný výčet novinek?

V Prometeu také mohou poradci a manažeři sledovat aktuální stav zakázky. Klientům chodí automatické potvrzovací e-maily s kontaktem na call centrum… Proces vylepšování neustále jede.

Můžeš se také pochlubit nějakými novými uzavřenými obchody?

Takovou poslední velkou rybou je uzavření spolupráce s jednou z předních módních značek na světě. 

40

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: