Direct se nebojí posedlosti

Partners | 19. 5. 2016 | Vstoupit do diskuze

Direct už není on-linová pojišťovna - na český trh se vrátila s vlastními pobočkami a jako atraktivní partner pro pojišťovací zprostředkovatele. Direct boří mýty a složitosti v pojišťovnictví, sází přitom na jednoduchost a srozumitelnost. A lidé to oceňují.

Složitosti, nesrozumitelný jazyk, háčky, kličky a poznámky pod čarou – nic z toho u Directu nenajdete. Na český trh se vrátila pojišťovna, jež nabízí taková řešení, která v současném pojišťovnictví zoufale chybí. Lidé v Directu nejsou lidmi, kteří se stali „pojišťováky“, ale jsou pojišťováky, kteří zůstali lidmi. „Pozitivní zkušenost našich klientů je něco, co je pro nás zásadně důležité. Nebojíme se o sobě mluvit tak, že jsme klienty posedlí. V tom nejlepším slova smyslu,“ říká Pavel Řehák, předseda představenstva Directu. Podle něj to znamená dělat věci tak, aby klient, když večer usíná, mohl být v klidu. Protože bude vědět, co, jak a kdy od Directu může čekat.

Ostatně doba přímo volala po příchodu pojišťovny, která se ke klientům chová jako k vlastním rodičům, se kterými má trpělivost a chce jim nabídnout to nejlepší. Strategie Directu je zaměřená na klientskou zkušenost a každý den fungování pojišťovny se vyplácí. Nejen že ji oceňují klienti, ale týmu pojišťovny stále připomíná, proč dělá svoji práci právě tak, jak ji dělá.

Sedm měsíců, šest nových pojištění

Direct se od počátku zaměřuje nejen na představování inovativních produktů, ale také na realizaci  zásadních interních změn. Znamená to především jednoduché, přátelské, srozumitelné a férové služby a produkty. Během sedmi měsíců Direct představil šest kompletně nových retailových produktů. A všechny nesou DNA pojišťovny, která chce klientům přinášet něco navíc, nepodbízí se nízkou cenou a garantuje, že za férovou částku dodá něco výjimečného. Ať už jde o parametry pojištění, unikátní připojištění, transparentnost informací, kompletně elektronický proces sjednání nebo třeba pojistné podmínky bez „pojišťováčtiny“.

Velké úsilí Direct věnuje čištění portfolia a zlepšování agendy úpisu pojištění. Rok 2016 přinesl nový zajistný program se špičkovými zajistiteli, v likvidaci došlo k zásadním úpravám procesů směřujících k ještě vyšší kvalitě i rychlosti. Jako vůbec první pojišťovna na trhu má Direct elektronický proces likvidace. Co jiným pojišťovnám trvá implementovat dlouhé měsíce i roky, zvládne Direct nasadit zásadně rychleji.

Centrála Directu sídlí v moderních prostorech, kde jsou si jednotlivé úseky a týmy blízko. To pomáhá na podněty klientů i obchodních partnerů reagovat bez nesmyslných průtahů.

Úspěchy a růst

Výsledky Directu za rok 2015 potvrzují, že lidé o chytré a jednoduché produkty a lidský přístup v pojištění stojí. Pojišťovna tak hospodařila se ziskem 29,5 milionu korun. „Vložili jsme extrémní energii do zavádění nových služeb i procesů a zisk je potvrzením, že jsme na cestě, která dává smysl. A to nejen nám, ale především našim klientům a obchodním partnerům,“ říká Pavel Řehák.

Ještě lepší výkony zaznamenal Direct v prvním kvartále roku 2016, kdy představil nové majetkové a odpovědnostní pojištění. Za tři měsíce pojišťovna přivítala více než 25 tisíc nových klientů a každý týden dynamicky roste jak zájem o produkty, tak požadavky na spolupráci od obchodních partnerů. „Velmi jasně slyšíme, že naše výrazná jednoduchost, transparentnost a vynikající poměr mezi cenou a nabízenou kvalitou budí zájem a respekt,“ hodnotí začátek roku Pavel Řehák.

Tento příspěvek je placenou prezentací obchodního partnera.

102

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: