Allianz: Nebojíme se udávat směr

Partners | 13. 11. 2015 | Vstoupit do diskuze

Allianz patří na českém trhu k pojišťovnám, které se nebojí udávat směr a rychle se přizpůsobovat světovým trendům v pojišťovnictví. O novinkách nejen v Allianz jsme si povídali s ředitelem externích distribučních kanálů Allianz pojišťovny, Vítězslavem Havlišem.

Pojistných produktů životního pojištění je na trhu opravdu hodně. V čem jsou ty od Allianz jiné?

Jsou jiné nejenom v oblasti nastavení rizik, ale zejména v poplatkové struktuře. My v Allianz totiž jako první, a zatím i jediná pojišťovna na českém trhu, zavádíme postupně moderní trendy z bankovních služeb i do pojišťovnictví.  Příkladem může být třeba F1 Safety, to je taková první vlaštovka, u které klient nenajde počáteční poplatky nebo za poplatky za předčasné ukončení smlouvy.  V tomto trendu chceme pokračovat i do budoucna. Jsme přesvědčení, že poplatky v pojištění jsou tématem, které bude pojistným trhem znít čím dál častěji. Jen si vezměte, že většina z nás už dnes neplatí žádné poplatky za vedení běžného účtu v bankách. Proč bychom tedy chtěli platit zbytečně poplatky u životního pojištění? Životní pojištění od Allianz samozřejmě disponuje také řadou dalších exkluzivních prvků, jakými jsou garance nejvyššího plnění u trvalých následků, nebo unikátní pojištění PRO boj s rakovinou…

Jak jsou na tom vaše životní produkty s flexibilitou? Je možné je upravovat podle měnících se potřeb klienta?

Určitě… Základem flexibility je transparentně vědět, kolik přesně klient platí za jednotlivá rizika. U běžného pojištění to ale klient netuší. Protože cena za pojistnou ochranu se mění v závislosti na věku a dalších parametrech. U nás je to jinak. Každá část pojistné ochrany má svou cenu, která platí od počátku až do konce pojištění. A je jenom na klientovi, jestli se v průběhu pojištění rozhodne navýšit, snížit nebo přidat či úplně odebrat tu kterou složku. Navíc práce se změnami je příjemná i pro poradce. Stačí zadat požadavky na úpravu smlouvy do našeho systému Allex a klient hned ví, kolik bude platit po provedení změn. Pak už jen stačí podepsat automaticky vygenerovaný formulář a my smlouvu podle přání klienta upravíme.

Je u vašich produktů možné získat také nějaké bonusy nebo odměny?

Ano, to, co je obvyklé v západních zemích, je konečně dostupné i v ČR. Jde o slevu vypočítanou na základě životního stylu. Levnější pojištění tak u nás mají nekuřáci a lidé, kteří si hlídají svoji váhu. Ale pozor – nezdravá je nejen obezita, ale také příliš nízká váha. Specialitou Allianz je pak 15% odměna za dostatečné pojistné částky. V okamžiku, kdy součet pojistných částek u velkých rizik překročí 1 000 000 korun, získává klient slevu 15 % na celou smlouvu. A do třetice - oblíbená vlastnost z bankovního sektoru, kdy konsolidace produktů u jedné banky znamená úsporu. I v našem životním pojištění může klient získat slevu dalších 15 %, pokud sobě, nebo v součtu všem osobám  na smlouvě, pojistí alespoň 5 základních rizik. Celkem tak sleva může činit až 30 %.

Chystáte pro vaše klienty na příští rok nějaké další novinky?

Jedním z dlouhodobých cílů Allianz pojišťovny je maximální transparentnost produktové nabídky. Například v autopojištění se to již daří, naši klienti si sami volí jednotlivá rizika, a přesně tak vědí, za co ve své smlouvě platí. Co se životního pojištění týká, nová F1 Safety je odrazovým můstkem pro budoucí podobu tohoto typu produktů, tedy jasným oddělením investiční a rizikové složky to zdaleka nekončí… 

82

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: