Využíváte call centrum? Tablety už se řítí

Partners | 22. 10. 2013 | Vstoupit do diskuze – 29 komentářů

Brněnské call centrum vyhlašuje výsledky soutěže o iPady. Přinášíme komentáře tří šťastných výherců nových iPadů za nejvíce sjednaných smluv přes call centrum a pro vedoucího týmu nejvíce využívajícího služeb call centra za měsíc srpen.

Co pro vás call centrum Partners představuje?

Call centrum pro mě znamená především podporu v klientské práci. Velkou výhodou je samostatnost call centra při jednání s klienty. Přínosem pro poradce je podle mého názoru hlavně sjednávání produktů neživotního pojištění. Celou oblast je totiž velmi náročné sledovat, v těchto případech znamená vskutku velkou pomoc.

Byla pro vás výhra překvapivá?

Jednoznačně, vůbec jsem to nečekal. Byl jsem zrovna v Tišnově a parkoval jsem před kanceláří, když mi volali z call centra, že jsem vyhrál. Musím říct, že jsem byl v příjemném šoku.  Aktuálně jsem totiž uvažoval o koupi iPadu, abych mohl vyzkoušet Analyzer. Výhra iPadu mi přišla opravdu vhod.

Do jaké míry se svým týmem spolupracujete s call centrem?

Poradci rádi využívají služeb call centra na individuální bázi, zjednodušuje jim to práci. Nicméně vždy je potřeba službu poradcům dobře objasnit, aby věděli, co mohou očekávat a za jakou cenu. Přibližně poslední půl rok jsme si oblíbili sjednávání smluv neživotního pojištění přes call centrum. Pravdou je, že zatím existují ještě velké rezervy ve využití služeb call centra. Nepoužívá ho zatím ani celá moje struktura, ovšem s rostoucím počtem spokojených uživatelů se služba rozšiřuje i mezi ostatní.

Aleš Jelínek (Senior Manager)

Aleš JELÍNEK

--------------------------------------------------------------------------------------------

Služby call centra vnímám jako jeden z nejdůležitějších zdrojů informací. Je pro mě jako starší brácha, který vše ví a se vším si umí poradit. A abych nezapomněl, vždy je velice příjemný. Z výhry jsem mile překvapen. Říkal jsem si, co kdyby to náhodou vyšlo. Nakonec to dopadlo. Opravdu mám radost.

Josef Roško (Consultant)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Upřímně jsem výhru vůbec nečekala. Sjednávání neživotního pojištění přes call centrum je perfektní záležitost. Přestože je mnohdy časově náročné vytvořit smlouvu na „neživot“, víme všichni, že i to je ve finančním plánu potřeba. Jako manažer jsem vděčná, že mi call centrum šetří čas a můj klient dostane profesionální péči, kterou si mohu skrze e-mail zkontrolovat. I můj tým učím, aby se na call centrum obracel, tak počítám, že příště bude na stupních vítězů někdo z nich. Zkrátka a jistě: úspora klientova i mého času, úspora peněz, to vše z tepla domova během pár minut. Pozitivní zpětná vazba od klientů to už je jen pohlazení pro duši.

Martina Maršounová (Team Manager)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Objednávat telefonáty na sjednávání neživotního pojištění pro své klienty můžete na lince 533 03 63 63 nebo na mailu klientsky.servis@partners.cz od pondělí do pátku od 8:30 do 19:00.

 

81

Komentáře

Celkem 29 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: