Využijte call centrum. BJ půjdou za vámi a provize také!

26. 8. 2015 | Vstoupit do diskuze

Jak mi může naše call centrum pomoci? Pokud mi sjedná pojištění pro klienta, dostanu provize? Tyto a další otázky vás nejčastěji napadají ve spojitosti s call centrem. Dali jsme je dohromady. Na vaše dotazy nyní odpovídá Zuzana Dvořáková, vedoucí call centra. Co vás ještě zajímá? Napište nám do diskuze pod článkem. Rádi vám zajistíme odpovědi!

S čím mi call centrum může pomoci? Jaké jsou výhody využívání call centra?

Call centrum (CC) zajišťuje několik druhů podpory – jednou z nich je podpora takzvané Pasivní linky, která zajišťuje podporu jak pro klienty, tak pro poradce. Mezi častá témata, která kolegové řeší, jsou například objednávky neživotního pojištění, což přímo navazuje na jednu z hlavních kampaní – Neživotní pojištění. Tato možnost je výhodná pro poradce i klienty – jednak klient nemusí nikam chodit, smlouva lze vytvořit po telefonu a vzniká zaplacením, což je pro klienta velice pohodlné. Zároveň je to výhodné i pro poradce, protože smlouva jde standardně do jeho portfolia. Na CC takto dokážeme sjednat občanské pojištění majetku, odpovědnosti a pojištění vozidel  - jako je povinné ručení a havarijní pojištění.

Mezi další kampaně patří například i Záchrana smluv životního pojištění, což pomůže snížit storna smluv a tím samozřejmě i storno provize, kdy operátoři volají klientům, u kterých není evidována platba pojistného.

Nedílnou součástí jsou i Leadové kampaně, které využívají potenciálu webů a pomáhají získávat nové klienty či takzvané Servisní kampaně, které zajišťují podporu pro poradce, když se delší dobu neviděli s klientem. Případně se snažíme stále vylepšovat naše služby a i proto vznikla nová kampaň – tzv. Konkurenční srovnání. Tato aktivita spočívá v tom, že si poradce sám určí, u kterých klientů si přeje, aby se o NŽP postaralo CC a před výročním datem CC zmapuje, zda-li má klient svoji smlouvu adekvátně nastavenou a případně vyhotoví nabídku. Následně se klient může rozhodnout, jestli ji chce využít. Výhodou této aktivity je, že se skutečně snažíme dostát tomu, že naši klienti mají pravidelný servis i v oblasti neživotního pojištění.

Jak je to s provizemi, pokud za mě něco dělá call centrum?

Z každé zaplacené/aktivní smlouvy má poradce plnou výší BJ a samotná provize je řešena tak, že 50 % je využito na náklady call centra a druhých 50 % se dělí jako standardní provize dle pozic včetně tzv. rozdílovek a podílu centrály, následné provize jsou řešeny stejným způsobem.

Kolik hovorů denně CC vyřídí?

Aktuálně k nám na CC přijde 150 hovorů denně. Hovory však nejsou tím jediným komunikačním kanálem, jak s námi komunikovat – poradci i klienti nám píší na e-mail, kterých je denně řádově kolem 50.

Chodí vám také pochvaly na CC? Přijde mi, že „jen“ pro nás něco děláte a my vás „otravujeme“.

Pochvaly chodí a musím říct, že z nich máme opravdu radost. Často se setkáváme s pochvalou jak od klientů, tak od poradců na naše služby či něco tzv. „navíc“. Pro mne i pro operátory je to jeden ze signálů, že děláme svoji práci dobře a velmi mne těší, že se mezi kolegy i klienty najdou ti, kteří si nenechají dobrou zkušenost jen pro sebe a podělí se o ni či zašlou pochvalu.

Na call centru prý máte dokonce matadory. Jak jsou tu dlouho a co mají na starosti?

Ano, to máme :-) Jsou to operátoři, kteří jsou tady téměř od počátku CC – například už přes 3 roky. Velice to oceňuji, protože práce operátora je opravdu náročná a o to více si cením nasazení, které dokáží i po takové době předvést. Na starosti mají běžné kampaně jako je například zmiňovaná Pasivní linka, Neživotní pojištění či tzv. Servisní kampaně. Mnozí z nich si prošli více kampaněmi, což je podstatné i z hlediska osobního rozvoje – možnosti získat další zkušenosti, nové typy agendy a možnost zužitkování zkušeností, které mají. Pro mne a z reakcí poradců či klientů jsou to skuteční profíci, bez kterých si fungování běžného dne ani nechci představit.

56

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: