Vynález Partners: Extrémní marketing

Jan Majer | 29. 7. 2007 | Vstoupit do diskuze

O víkendu jsem byl na firemních dnech v Chrudimi. Vyslechl jsem úžasné nápady, jak zviditelnit značku Partners. Po půlnoci to začalo být opravdu zajímavé.

Nejoriginálnější byli Petr Chmelař (na fotce) a Sáva Střelec, kteří se, jak jsem pochopil, sice ve volném čase občas přestrojí za manažery, jinak se ale věnují především extrémním sportům. Návrh Petra Chmelaře, že by sehnal jednobarevný kite (něco jako paraglide), na který bychom mohli našít logo Partners, se v mém hodnocení umístil na druhé příčce.

Vítězný (tj. nejšílenější) návrh vyslovil Sáva: Logo Partners bychom mohli nechat vytvořit na skluznici jeho snowboardu. Kdykoli by pak na svahu vyskočil, logo by zasáhlo cílovou skupinu okolo se vyskytujících mladých dynamických lidí a aktivně žijících zástupců vyšší střední třídy. Petr i Sáva prohlašovali, že jsou ochotni takovému marketingu pro Partners věnovat ještě více času než dosud.

Tomáš Prouza ovšem tvrdí, že logo na skluznicích speciální série snowboardů už před časem měla jedna americká banka. Sávo, další nápady prosím na můj mail a nikam jinam…

195

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: