Vynález Partners: Extrémní marketing
Jan Majer | 29. 7. 2007 | Vstoupit do diskuze
O víkendu jsem byl na firemních dnech v Chrudimi. Vyslechl jsem úžasné nápady, jak zviditelnit značku Partners. Po půlnoci to začalo být opravdu zajímavé.
Nejoriginálnější byli Petr Chmelař (na fotce) a Sáva Střelec, kteří se, jak jsem pochopil, sice ve volném čase občas přestrojí za manažery, jinak se ale věnují především extrémním sportům. Návrh Petra Chmelaře, že by sehnal jednobarevný kite (něco jako paraglide), na který bychom mohli našít logo Partners, se v mém hodnocení umístil na druhé příčce.
Vítězný (tj. nejšílenější) návrh vyslovil Sáva: Logo Partners bychom mohli nechat vytvořit na skluznici jeho snowboardu. Kdykoli by pak na svahu vyskočil, logo by zasáhlo cílovou skupinu okolo se vyskytujících mladých dynamických lidí a aktivně žijících zástupců vyšší střední třídy. Petr i Sáva prohlašovali, že jsou ochotni takovému marketingu pro Partners věnovat ještě více času než dosud.
Tomáš Prouza ovšem tvrdí, že logo na skluznicích speciální série snowboardů už před časem měla jedna americká banka. Sávo, další nápady prosím na můj mail a nikam jinam…
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi