Vy o Partners: Jak dopadla anketa?

Lada Kičmerová | 6. 2. 2014 | Vstoupit do diskuze

Přinášíme výsledky rozsáhlého výzkumu mezi všemi poradci i manažery Partners. Dozvíte se, že nejspokojenější je ředitelství Radima VOJTKA a Honzy KREJČIŘÍKA, že nejvíce vás v podnikání trápí administrativa, i že za nejdůležitější považujete hodnoty a vize Partners. A je toho mnohem víc!

Na sklonku loňského roku proběhla historicky nejrozsáhlejší anketa spokojenosti mezi všemi podnikateli v Partners, od nováčků až po Senior Directory. Celkově se ankety zúčastnilo bezmála 1500 poradců a manažerů, za což vřelé díky! To už je skutečně reprezentativní vzorek hlasů, podle kterého se může vedení centrály a společnosti, ale i každý vedoucí, v následujícím období řídit.

Některé výsledky ankety asi nepřekvapí: trápí vás administrativa a neschopnost získávat dostatek kvalitních doporučení, což je velká zpětná všem manažerům a ředitelům, kteří s tím problém nemají. Naopak s vizemi a hodnotami jste velmi spokojeni a hodnotíte je opravdu pozitivně. Zajímavé ale mohou být výsledky spokojenosti napříč jednotlivými ředitelstvími nebo vaše konkrétní podněty ke zlepšení podnikatelského života v Partners. Pojďme se podívat na konkrétní čísla!

Spokojenost s Partners

Index celkové spokojenosti s Partners je opravdu vysoký, dosahuje hodnoty 79 %. Důležitá je v této souvislosti skutečnost, že míra spokojenost i je velmi podobná v různých úrovních řízení – je pozitivní, že celková spokojenost tudíž nezávisí na velikosti vlastní struktury či době spolupráce se společností. Zde se projevují otázky na spokojenost s prací, na doporučitelnost Partners nebo na srovnání s konkurencí. Jeden příklad za všechny: 66 % z vás je rozhodně přesvědčeno, že podnikání pod hlavičkou Partners je podstatně lepší než pod hlavičkou jakékoli jiné firmy.

Partners jako partner v podnikání ve srovnání s konkurencí

Průměr: 4,6

Lepší: 93%

Zajímavý je pohled na index spokojenosti napříč jednotlivými ředitelstvími. Nejspokojenější je v Partners tým ředitele Pavla Bezoušky, Radima Vojtka, Petra Havla a Honzy Krejčiříka.

Image společnosti

V této sekci jste hodnotili celkovou image společnosti Partners na trhu z hlediska její výkonnosti, reputace a pověsti. Ačkoli 58 % z vás prohlásilo, že image Partners je velmi dobrá nebo dokonce vynikající, máme zde určitě co zlepšovat. Chceme se více zaměřit na komunikaci férovosti a inovativnosti v klientské práci a perspektivě a jedinečnosti v kariérních příležitostech.

Image Partners na trhu

Průměr: 3,6

Velmi dobrá a Vynikající: 58%

Kde na jedničku a kde je co vylepšovat

Velkou část ankety jste věnovali hodnocení konkrétních oblastí podnikání v Partners, od spokojenosti s vedením vašeho manažera přes kvalitu servisu poskytovaného centrálou až po vystupování Partners navenek. Je velice pozitivní, že dvě velmi důležité oblasti – Pilíře spolupráce (tedy vize, hodnoty, vzdělávání nebo nástroje) a Vystupování Partners (kvalita služby, ekonomická stabilita a další) jste hodnotili jako velmi důležité a zároveň velmi podařené.

Zde jsou konkrétní body, se kterými jste dnes v Partners nejvíce spokojeni:

Naopak menší spokojenost zaznamenaly některé benefity, zejména ty, které jsou dosažitelné jen pro malé spektrum poradců a manažerů, a také míra administrativy nebo schopnost získávat doporučení. S těmito body jste byli na konci loňského roku spokojení nejméně. 

Levnější produkty jako důležitá hodnota

Na závěr ankety jste měli možnost vyjádřit se ke dvěma aktuálním otázkám: k vnímání důležitosti našich exkluzivních nízkonákladových produktů a k vnímání nového distribučního kanálu v podobě franšíz Partners market. Z výsledků je patrné, že důležitý pilíř filozofie Partners vidíte pozitivně a chcete na něm dále stavět, a franšízy chápete jako příležitost rozšířit váš byznys. Toto jsou pro nás dobré zprávy a děkujeme vám za ně! Můžeme také slíbit, že se můžete těšit na hodně zajímavé novinky v oblasti kalkulace a odměňování v oblasti IŽP a další podporu diverzifikace našeho byznysu.

Exkluzivní nízkonákladové životní pojistky Partners jsou nastaveny na provizi 140 % ročního pojistného a 1,5% následnou, ačkoli na trhu běžně najdeme výrazně dražší produkty s náklady 180 i 200 % a 2,5% a vyšší následnou, což se výrazně projevuje na nákladovosti produktu. Jak je pro vás tato proklientská filozofie důležitá a přínosná pro obchod?

Exkluzivní nízkonákladové životní pojištění

Jak hodnotíte dlouhodobou vizi budování franšíz – kamenných bankovních a poradenských poboček Partners market z hlediska Vašeho podnikání?

Dlouhodobá vize budování franšíz

Inspirace pro zlepšování a další inovace

Asi tím nejlepším výstupem jsou pro vedení centrály, ale i každého vedoucího, vaše komentáře a doporučení na zlepšení naší služby, podmínek podnikání i vystupování Partners. Napsali jste nám celkově více než 700 komentářů, od kterých se můžeme odpíchnout při hledání dalšího směřování a vylepšení. Všechny připomínky najdou cestu k věcně příslušným kolegyním a kolegům.

Již brzy se můžete těšit na rozhovor s výkonným ředitelem Partners Michalem Špaňárem, který okomentuje jednotlivé podněty i konkrétní kroky, které Partners v následujících měsících podniknou k jejich splnění.

Na závěr si připomeňme nejpozitivnější, a zároveň nejdůležitější pilíře podnikání a značky Partners tak, jak vyšly z předvánoční ankety.

Víte, jaké jsou silné stránky Partners – tedy ty, které vnímáte jako hodně důležité, a zároveň jste s nimi velmi spokojeni? 

71

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: