Seznamte se: Tereza Píchalová, naše nová mluvčí

5. 7. 2015 | Vstoupit do diskuze

Na pozici tiskové mluvčí společnosti Partners nově nastoupila Tereza Píchalová. Na začátku července převzala odpovědnost za mediální komunikaci Partners. Jaké se chystají nové senzační spolupráce v oblasti PR? Nechcete se i vy stát mediální tváří Partners?

Terezo, jak jste se vlastně dostala k práci v PR?

Celý svůj profesní život se pohybuji v oblasti médií. Cením si hlavně zkušeností v Lidových novinách a v Prague Business Journalu, kde jsem poznala spoustu zajímavých lidí. Nakonec jsem se ale rozhodla přejít na „druhou stranu“ a seznámit se s těmi, kteří obsah vytvářejí, tedy s public relations. A jak jsem jako novinářka měla některé výhrady k lidem z PR, následně jsem je v mnoha ohledech pochopila.

Proč jste se rozhodla přijmout nabídku na šéfku mediální komunikace Partners?

S Partners jsem se poprvé „setkala“ před několika lety, když jsem začala řešit svoje finanční portfolio a hlavně bydlení. Tehdy jsem si poprvé vyzkoušela služby finančního poradenství Partners na vlastní kůži, tedy jako klientka. Dnes s respektem sleduji, kolik se za těch několik let změnilo, a jak Partners vyrostli. Je cítit, že je to silná, neustále se měnící společnost, špička ve finančním poradenství.

Jak hodnotíte první dny na centrále v Partners?

Jsem ráda součástí skvělého marketingového týmu Partners. Zároveň je moc fajn postupně se osobně seznámit a spolupracovat s odborníky z ostatních oddělení a samozřejmě s profesionály z řad finančních poradců a manažerů, které jsem zatím znala jen podle jména. Každý den se dozvídám něco nového, o financích, o lidech, o společnosti, a to mě opravdu naplňuje.

Jaké jsou vaše plány na nové pozici?

Budu pokračovat v mnoha projektech, které jsou momentálně v pohybu. Spolupracujeme s portály idnes.cz, peníze.cz nebo mesec.cz, po prázdninách obnovíme spolupráci s Českou televizí. Plánuji se zaměřit na zajímavá odborná i „spotřebitelská“ témata z oblasti osobních financí, o které mají novináři velký zájem. Samozřejmě nejvyšší mou metou je, abych do médií „dostala“ v nějaké podobě i informace o společnosti Partners jako takové, o naší službě, o kariéře u nás. To bude vyžadovat čas a hodně dobré vybudované vztahy s žurnalisty.

Novinářům chci nabízet aktuální a užitečné tipy, jako jsou například chystané změny v legislativě, statistiky, klientské příběhy, trendy ve financích. Mám to štěstí, že jsem v novinách sama pracovala, a tak tuším, jak novináři fungují a co nejvíce na spolupráci ocení – rychlost, exkluzivitu, čísla, fakta. Přitom všem chci co nejvíce spolupracovat s našimi analytiky, poradci a všemi odborníky Partners. Dělat jim reklamu, profilovat je jako odborníky a top profíky v oboru. Proto využiji tuto příležitosti ke vzkazu: Máte-li chuť psát, umíte-li dobře mluvit, napište mi, ráda z vás udělám mediální tvář Partners!

Rýsují se i nějaké nové mediální spolupráce?

Rozhodně! Senzačně nám nyní funguje iDnes – to je opravdu velký přínos pro naše firemní PR, články s našimi odborníky nebo přímo od nich se na nejčtenějším českém portále objevují každý týden. Nyní ale spouštíme podobnou spolupráci s regionálními Deníky – tedy portálem denik.cz a regionálními tištěnými deníky Bohemia a Moravia. Každý týden bude vycházet finanční poradna našeho profíka nebo pobočky v daném regionu v příslušné mutaci Deníku! Na regionální úrovni mají tyto Deníky velký vliv a nám se tím otevírá možnost regionální PR spolupráce.

Tím to ale nekončí – rozjeli jsme i spolupráci s vydavatelstvím Economia, kam patří Hospodářské noviny, portály aktuálně.cz, centrum.cz, ihned.cz. Od září na nich najdete videoseriál o osobních financích od Partners. V deseti dílech naši poradci – David Kučera, Marcela Střelcová, Pepa Uchytil a další – v rozhovoru s Jolanou Voldánovou vysvětlují základy k různým oblastem osobních financí. Pořad se teď připravuje a každý díl by mělo na podzim vidět minimálně 40 tisíc čtenářů portálů z rodiny Economia.

A jedna odlehčující otázka na závěr – co děláš, když nepracuješ?

Nedávno jsem se přestěhovala a hodně času mi zabere zařizování nového bydlení. Většinu volna ale věnuji svým malým dcerám. Donedávna jsme byly častými návštěvníky různých dětských hřišť a atrakcí, ale už povyrostly, a tak začínáme se sportem – s bruslením, tenisem. Dost pokukují po větších dětech, co zkoušejí různé skoky na kolech a koloběžkách. Mám trochu obavu, co mě čeká! Snažím se taky nezahálet. Před rokem jsem začala s lezením po stěně a teď se těším, že se k němu znovu vrátím.

48

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: