Senátorské okénko s Romanem Sokolou

Jakub Zeman | 28. 6. 2011 | Vstoupit do diskuze

Ústředním tématem prvního letošního zasedání senátu byly marketingové materiály Partners. Celkový koncept fungování senátu si navíc nedávno prošel zásadní inovací. Detaily nám prozradil jeden ze senátorů, manažer Roman SOKOLA.

Jak se liší nový koncept fungování senátu od toho původního?

Dříve to bylo spíše tak, že „všichni řešili všechno“; nově vznikly tři pracovní skupiny po čtyřech senátorech zaměřené na jednu konkrétní oblast – Obchod, Marketing a IT. Volební období každého senátora je jeden rok, přičemž zvolen může být maximálně dvě volební období za sebou.

Co si od nového konceptu slibujete?

Celkové poslání senátu se nijak nemění. Na zasedáních vzniká spousta nápadů a myšlenek a nemalá část z nich je zavedena do praxe. Málokdo ví, že třeba myšlenka zřízení Supervizí, které jsou poradci vnímány jako skvělý kontrolní nástroj, vznikla právě na jednom ze zasedání senátu. Od nového konceptu si však slibujeme především pružnější spolupráci s centrálou – například při schvalování materiálů pro Marketing.

Jak často bude senát zasedat?

Budeme se potkávat jednou za kvartál, střídavě v Praze a Brně, přičemž hlavní část úkolů budeme řešit v pracovních skupinách v mezidobí.

V rámci senátu fungují hned tři pracovní skupiny; kdo je jejich členem a jakým způsobem budou mezi sebou tyto skupiny komunikovat?

Skupiny mezi sebou komunikují pomocí mailového aliasu. Samozřejmě platí, že s námi mohou komunikovat i ostatní vedoucí – pokud mají nápad na změnu, novinku, či úvahu k zamyšlení, kdykoliv mohou poslat mail na konkrétní pracovní skupinu:

 

 

Hlavním tématem posledního zasedání byly marketingové materiály; jaké změny nás čekají?

Měli jsme pocit, že se zbytečně tiskne spousta rozličných materiálů, proto nás zajímalo, kolik z nich se skutečně využívá. Ty, jejichž odběry byl minimální, se pouze doprodají, ty, které se používaly jen občas, budou převedeny do elektronické podoby a některé se sloučí. Lehce jsme modifikovali i jména jednotlivých brožur. Příkladem z nedávné doby je sice pěkná brožura pro pohovory, ale s naprosto nevhodným názvem: „Náborový leták“. Po zásahu senátu se lehce upravil obsah a grafika a název změnil na „Kariéra v Partners“.

Každý měsíc otevírají Partners přinejmenším jedno nové klientské centrum. Řešili jste otázku, jak by měla klientská centra v budoucnu vypadat, popřípadě zda by měla mít jednotný design?

Řešili jsme tyto otázky s ředitelem marketingu Vlastimilem Divokým. Chtěli jsme, aby byly poradcům k dispozici zajímavé fotografie korespondující s firemním designem svými barvami a stylem. Jako optimální bychom si představovali sadu padesáti fotografií, ze kterých by si každý mohl vybrat a použít je k výzdobě nejen klientských center, která by měla mít jednotný design, ale také do kanceláří, nebo recepcí.

139

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: