S čím mi poradce Partners pomohl?

Partners | 5. 8. 2013 | Vstoupit do diskuze

Klientské reference jsou oblíbenou zpětnou vazbou, zvlášť když si dá klient záležet a popíše práci "svého" člověka pěkně do detailu. Příkladem jedné takové reference, která určitě zvedne náladu, je ta, kterou nám poslal poradce Petr Manek od svého klienta Vlastimila Přidala.

Vlastimil Přidal popisuje své zkušenosti:

Když mě Petr Manek požádal o napsání několika řádků o tom, proč jsem se rozhodl využívat jeho služeb a služeb Partners, souhlasil jsem. Svého času jsem měl přímou zkušenost s finančním poradenstvím, a ta zkušenost byla pouze negativní.

Spousta z nás to zná, osloví vás kamarád s nabídkou semináře o rodinném finančním vzdělávání. Vám to přijde zajímavé a účastníte se. Dozvíte se, že nejlepší poradce jste přece vy sám. Vy přece nejlépe víte, jak naložit se svými penězi a proč by tedy měl někdo jiný dostat odměnu z produktů, které stejně potřebujete? Přiznám se, také mi to dávalo smysl, a jak jsme tam tak seděli, dávalo to v ten okamžik smysl téměř všem. A vidina odměny? Souhlasil jsem.

Jenže postupem času jsem přicházel na to, že jsem si vlastně nijak neporadil. Začal jsem si uvědomovat, že ani nevím, proč mám takové smlouvy, proč je mám nastavené zrovna takto a že jsem se vlastně tenkrát dozvěděl pouze to, že je to takto nejlepší. Dostal jsem pocit, že jsem někomu naletěl. Byl jsem naštvaný sám na sebe a o finančním poradenství jsem nechtěl ani slyšet.

Finanční poradce Partners je stále na příjmu

Petra jsem potkal na střelnici a jak to tak bývá, dali jsme se do řeči. Řeč se stočila na práci, a když jsem se dozvěděl, že dělá finančního poradce, čekal jsem klasické přesvědčování o výhodnosti toho a onoho. Jenže ničeho takového jsem se nedočkal. Petr mi nic nenabízel, nic po mě nechtěl. A když jsem zmínil, co si o finančním poradenství a poradcích myslím, jen se usmíval a jediné co mi řekl, bylo, že to někteří dělají jinak. Když jsme se potkali podruhé, byl jsem to já, koho zajímalo, jak to dělá jinak, jestli to nejsou jen nějaké další marketingové řeči. Dozvěděl jsem se spoustu věcí a začalo mi to dávat smysl. A Petr po mně stále nic nechtěl. Divné. Nakonec jsem mu donesl „výhodné“ smlouvy, které jsem si sám na sebe uzavřel, jestli se na ně nemůže podívat. Petra ale nejdřív zajímalo, co dělám, co chci, co je pro mě důležité a prokládal to poznámkami, jak to vnímá on sám.

Nakonec mi to došlo. Nemůžu radit sám sobě, a i když jsem se od něj dozvěděl tolik nových věcí a začal je chápat, nikdy nebudu vidět věci kolem svých financí v širších souvislostech. Stejně jako Petr nemůže dělat mou práci, tak já nemůžu dělat tu jeho.

Petr mi pomohl uvědomit si, co skutečně chci, co je pro mě opravdu důležité a jak toho můžu dosáhnout. Pomohl mi uvědomit si, co opravdu znamená být zajištěný a nepřemýšlet nad tím, jak rodina bude platit hypotéku, kdyby se mi něco stalo. Nemít obavu z toho, jak budu žít na penzi nebo za co koupím nové auto. Pomohl mi uvědomit si, že to všechno dělám pro sebe a pro nikoho jiného.

Finanční poradce s klientkou

Co se mi líbí na poradenství od Partners?

Líbí se mi informační podpora a teď i možnost si jednoduše spravovat finance online, mít okamžitý přehled. Líbí se mi, že můžu Petrovi kdykoli zavolat a když to jinak nejde, potkat se i o víkendu. Líbí se mi prostě filozofie společnosti, kterou Petr reprezentuje. Být opravdu rádcem. Pomáhat dlouhodobě a stát se součástí všech důležitých rozhodnutí týkajících se mých financí.

Jak soutěžit?

Máte mezi svými klienty zajímavou osobnost, která bude ochotna říct, v čem jste jí pomohli, proč považuje Partners za fajn společnost? Nemusí být nutně celebritou, ale respektovanou a důvěryhodnou osobností.

Každý měsícv rámci soutěže klient měsíce hrajete o dva mobilní telefony a to v ceně 10 a 6 tisíc Kč včetně DPH. Šablonu pro vyplnění reference a více o soutěži naleznete v příloze nebo v Prometeu ve složce Nástěnka dokumentů > usek_MARKETINGU > Klient mesice. Zajímavé reference posílejte na: marketing@partners.cz. Kritéria jsou jasná: nejpěkněji napsaná a zároveň nejupřímnější výpověď klienta vítězí.  

Stačí málo k tomu, abyste byli mezi budoucími vítězi!

 

69

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: