Rubrika Aleše Tůmy v Hospodářských novinách

Lada Kičmerová | 7. 4. 2011 | Vstoupit do diskuze

Analytik Partners Aleš TŮMA, který se soustředí zejména na oblast investování a makroekonomiky a je spolutvůrcem strategie Partners investiční společnosti, má pravidelnou rubriku v Hospodářských novinách.

Od února založily Hospodářské noviny názorovou rubriku, ve které odborníci a analytici komentují aktuální události, zajímavé aspekty trhů či investiční příležitosti. Zveřejňují se zde informace, kterou jsou například trhem či odbornou veřejností opomíjeny, ale přesto mají relevantní aspekt.

V rubrice se pravidelně střídá několik autorů, například ...??? Nyní se zde mohou čtenáři deníku seznámit i s názory a myšlenkami Aleše Tůmy, investičního analytika Partners. "Je to výborná příležitost, jak zviditelnit společnost Partners, analytický tým i přímo názory Aleše Tůmy. Sloupek je umístěn na výrazném místě stránky, kde jsou burzovní výsledky, kurzovní lístek, grafy a je to jediný článek na stránce," říká Viola Baštýřová z PR agentury Native PR, se kterou Partners spolupracují od začátku roku 2011.

U pravidelného komentáře je vždy otištěna i fotografie autora a jméno společnosti, pro kterou pracuje. Je to tak skvělá reklama pro Partners i v souvislosti se startem Partners investiční společnosti a významem, jaký Partners v oblasti distribuci investic patří. První pravidelný příspěvek vyšel Alešovi v Hospodářských novinách v úterý 5. dubna.

"Do různých médií přispívám dlouhodobě a předtím, než jsem nastoupil do Partners, jsem jako redaktor psal právě pro Hospodářské noviny. Je to tak trochu návrat na místo činu. Pravidelně v pondělí mi také vychází komentář na peníze.cz," dodává Aleš Tůma. S Pavlem Kohoutem a dalšími se navíc podílí na přípravě startu prvních fondů Partners investiční společnosti.

Ze všech finančněporadenských společností se odborníci Partners, ať již analytici nebo poradci a manažeři, v českých médiích objevují se svými články a citacemi nejčastěji. Od začátku roku to bylo ve více než v osmi stovkách případů. Samozřejmě králem mediálního zájmu je šéf strategie Partners Pavel Kohout, velmi často se v médiích vyjadřuje i šéf Partners medií Tomáš Prouza.

Investiční analytik Partners Aleš Tůma

Od února založili HN názorovou rubriku, ve které odborníci a analytici komentují aktuální události, zajímavé aspekty trhů či investiční příležitosti. Zveřejňují se informace, kterou jsou např. trhem, odbornou veřejností opomíjeny, ale přesto mají rel

Od února založili HN názorovou rubriku, ve které odborníci a analytici komentují aktuální události, zajímavé aspekty trhů či investiční příležitosti. Zveřejňují se informace, kterou jsou např. trhem, odbornou veřejností opomíjeny, ale přesto mají relevantní aspekt. Na přímé vazbě v reakci na aktuální dění HN netrvají.

 

Jde o kratší text (cca 1 320 znaků), frekvence článku analytiků z jedné společnosti bývá obvykle týden až 14 dní, ale po dohodě může být i jiná. Otiskuje se vždy fotografie autora, jméno, pozice a z jaké firmy je. Sloupek je umístěn na výrazném místě stránky, kde jsou burzovní výsledky, kurzovní lístek, grafy. Jde o jediný článek na stránce.

evantní aspekt. Na přímé vazbě v reakci na aktuální dění HN netrvají.

Jde o kratší text (cca 1 320 znaků), frekvence článku analytiků z jedné společnosti bývá obvykle týden až 14 dní, ale po dohodě může být i jiná. Otiskuje se vždy fotografie autora, jméno, pozice a z jaké firmy je. Sloupek je umístěn na výrazném místě stránky, kde jsou burzovní výsledky, kurzovní lístek, grafy. Jde o jediný článek na stránce.

113

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: