Práce s leady je zajímavá. Není to rutina

10. 4. 2015 | Vstoupit do diskuze

Obvykle vám volá nebo píše maily. Téma bývá stejné: leady. Tereza Hnátová je totiž řeší každý den. V lednu nastoupila na pozici specialistka Klientského servisu a ať už je kontroluje, zefektivňuje práci s nimi nebo předává poradcům, vše se točí kolem nich. „Na starosti mám ale třeba i přípravu certifikace a školení na leady pro poradce a franšízy, dále vymýšlíme, jak propojit prostor franšíz a Call centra v Partners Office nebo se podílím na řešení nové verze Servisního protokolu,“ říká Tereza Hnátová.

Jak vypadá tvá péče o leady?

Leady mám na starosti společně s Monikou Anderlovou a pečuju o ně každý den. Procházím všechny leady od našich dodavatelů, kontroluji duplicity a špatné kontakty, vyhodnocuji leady, dělám statistiky a hledám cesty pro zefektivnění práce s nimi tak, abychom kontakty maximálně vytěžili a nepřicházeli o příležitosti. S tím se pojí i další věci - například příprava certifikace a školení na leady pro naše poradce a franšízy nebo plánované navolávání schůzek z leadů do Partners Office pro franšízy. Vymýšlíme také, jak propojit prostor franšíz a Call centra v Partners Office tak, aby call centrum mohlo zadávat schůzky z leadů franšízám rovnou do jejich kalendáře. Zároveň to musíme propojit s našimi informačními systémy správy leadů. 

Dá se spočítat, kolik leadů denně řešíš?

To je těžká otázka, nedá se na ni odpovědět jedním určitým číslem. Záleží na aktuálních situacích, které s námi poradci potřebují řešit, nebo na právě probíhajících leadových kampaních a podobně.

A s poradci jsi tedy v kontaktu každý den?

Ano, buď emailem přes alias leady@partners.cz nebo telefonicky. Řešíme zejména nesrovnalosti spojené s leady nebo individuální zpracovávání leadů. V souvislosti s tímto také komunikuji i s dalšími odděleními napříč Partners – samozřejmě s naším Call centrem ohledně navolávání leadů, s kolegy z Back Office řešíme úpravy provizí za leady, s IT oddělením pak vymýšlíme zjednodušení a zpřehlednění systému leadů a s tím spojené administrativy, aby to bylo srozumitelné a „user-friendly“ hlavně pro poradce.

Co máš kromě leadů ještě na starosti?

Aktuálně je to určitě řešení nové verze Servisního protokolu, který se mění jak obsahově, tak přechází do elektronické podoby. Podílím se také na práci se sirotky, kdy je snahou zajistit, aby měl každý klient svého poradce. Věcí je samozřejmě ještě víc, jako například schvalování nastavení osobního oslovení u klientů, které se potom používá v marketingové komunikaci vůči klientům, tvorba nového welcome letteru pro klienty nebo pomáhání na projektu mojePartners.

Dá se popsat, co tě na práci baví?

Když se řekne „leady“, mohlo by se zdát, že práce je rutinní a pořád o tom stejném. Tak to ale vůbec není. Každá situace, kterou řeším, je něčím nová a zajímavá. Navíc se mi líbí, že nesedím pořád „na jednom místě“ - komunikuji se spoustou lidí a napříč odděleními, takže se pořád něco děje.

Chtěla by ses někam posunout?

Ráda bych si časem chtěla sama vyzkoušet projektové řízení a mít tak možnost vést své vlastní samostatné projekty.

42

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: