Poradci testovali analýzu pro firmy a podnikatele v Anakinu

17. 3. 2015 | Vstoupit do diskuze

„Vždycky jsem chtěl testovat nějakou hru,“ přiznává Lukáš Argiriu (SC I). Teď má jedinečnou příležitost, byť to nebude hra. Společně s Romanem Sokolou (M1), Markétou Hermanovou (VIP C) a Radkem Pernicou (C I) se pouští do testování analýzy pro firmy a podnikatele v Anakinu. Ta už je téměř ve finální verzi.

„Prvotní myšlenka analýzy v Anakinu vznikla v létě, cílem bylo vytvořit co nejjednodušší analýzu jak po vzhledové, tak po procesní stránce,“ říká Lukáš Škopek, manažer Firemních obchodů.

Zda se mu to povedlo, odhalí poradci během dvou hodin testování. „Máte klienta, instalatéra. S pomocí OK GROUP mu chcete vypracovat nabídku na pojištění provozní odpovědnosti. Pusťte se do toho,“ zavelí Lukáš Škopek na úvod v zasedací místnosti v Brně.

Poradci se přihlašují a postupně odhalují jednotlivé body, které jim nevyhovují a které by se mohly vylepšit. Není to nic závratného, jen malé drobnosti, které jim při vyplňování nesednou. Některá políčka se tak vypouští, jiná přesouvají nebo mění svá pořadí. Jakub Drábek, přítomný hlavní IT vývojář elektronické analýzy pro firmy, si tak zapisuje úkoly k dokonalému vyladění analýzy.

Elektronická firemní analýza v Anakinu bude mít totožný obsah jako ta stávající papírová – identifikace klienta a dále pak zaměstnanecké benefity, úvěry, bankovní služby a pojištění majetku a odpovědnosti bez pomoci OK GROUP. „Nejvymazlenější“ je ovšem část pojištění majetku a odpovědnosti s pomocí OK GROUP. Nová analýza výrazně zjednoduší předávání tipů do OK GROUP, neboť IT vývojáři rovněž upravují i poptávkový list, který je již nyní ve FIPu.

Málo klikání, sumář i přejmenování

„Co nejméně klikání. To je základ!“ požaduje Markéta Hermanová a všichni ostatní s pochopením přikyvují hlavou. Do poptávkového listu, PDF s analýzou se dále zanáší políčko pro klienta, kde uvidí sumář analýzy a následné kroky ve smyslu: „Ozve se ti ten a ten a kdy…“ Poradci zároveň mohou zadat do analýzy poznámky pro OK GROUP, které klient neuvidí, ale pro OK GROUP budou podstatné.

A řeší se i drobné detaily přejmenování, například od teď bude položka Úvěrování pod názvem Úvěry.

„Byl to přínosný den, jsem rád, že jsem se testování zúčastnil. Už se těším na elektronické používání analýzy,“ říká závěrem Lukáš Argiriu.

Rozlučte se s papírovou firemní analýzou. Vyladěná elektronická analýza pro firmy a podnikatele spatří světlo světa již velmi brzy. Obchodní oddělení a IT vývojáři chtějí tuto vychytávku spustit v průběhu Velikonoc.

47

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: