Podzimní číslo JsmePartners je tu!

Markéta Daxnerová | 5. 10. 2016 | Vstoupit do diskuze – 1 komentář

Cherchez la femme, za vším hledej ženu, říká známé přísloví. Byť v Partners jsou ženy stále v početní menšině, stojí za 32 % obratu firmy. A to už je důvod seznámit se s nimi blíže. Ano, hádáte správně. Podzimní číslo JsmePartners je věnováno ženám. Nechybí ale ani servisní články s tipy pro byznys.

Osobnost JsmePartners: Čtyři ženy, čtyři cesty k úspěchu

Přečtěte si na stranách 10 až 16 příběh Partnerky Jitky Lucbaeurové, elitní VIP poradkyně Zdeňky Marouškové, finanční ředitelky a členky představenstva Tatiany Purdiakové a franšízantky Stanislavy Liškové. Článek doplňují fotografie, které jsme pořídili exkluzivně pro náš časopis. V době dovolených se nám podařilo neuvěřitelné. Všechny nesmírně zaneprázdněné ženy se sešly v jeden čas na jednom místě a atmosféra v ateliéru fotografa Vojtěcha Vlka byla více než příjemná.

Partners ROZHOVOR

Co je či naopak není příjemné Kristině Žurkové (D2), se dozvíte na straně 19, v tak trochu jiném rozhovoru ve formě Proustova dotazníku. Nahlédněte do mysli úspěšné manažerce, matce i lektorce ženského leadershipu.

Na straně 27 se můžete spolu s Gabrielou Hájkovou (M3) zamyslet, proč jsou vysoké manažerské pozice v Partners stále doménou mužů. Dávejte ženám příležitost, stejně jako ona. Studie jako například ta Petersonova institutu pro mezinárodní ekonomiku a poradenské společnosti EY, která zkoumala data z roku 2014 od 21 980 firem v 91 zemích, včetně Česka, totiž ukazují, že společnosti s více ženami ve vedení jsou ziskovější a celkově stabilnější.

Téma

Na pobočkách bank a pojišťoven sedí dvacet tisíc zaměstnanců. Mezi nimi i lidé, kteří chtějí dělat svou práci dobře, mají zkušenosti a správnou osobnost pro to, vykročit ze „zlaté klece“ ven. Jakou cestu jim nabízí Partners?Více na stranách 20 až 23.

Franšíza jako nástroj pro budování sítě

Režim Franšíza servisuje již dnes na mnoha místech skvěle funguje. Měsíčně se v něm sjednává v průměru 1300 smluv a nejaktivnějším manažerům ze sítě měsíčně přináší přes 300 BJ. Nejde přitom jen o pohodlnou cestu k vyšším osobním výkonům a pasivnímu příjmu, ale i o cestu k rozšiřování struktury a povýšení. O tom, jak na to, si můžete přečíst na stranách 24 až 26.

Professionals: Ve službách Partners, ve jménu klientů

Určitě už jste si všimli, že v Partners máme nový klub – Professionals Club. Je určený pro nejlepší obchodníky a pro tento rok do něj byli zařazeni ti, kteří za rok 2015 dosáhli mimo jiné osobního výkonu 6000 BJ a 80% proplacenosti. Co ještě Professionals umí, co získávají, dobývají a kdo patří do jejich elitní desítky? Dozvíte se na stranách 29 až 33.

Kdo se nám líbí

Marta Rosová vystoupala ve velmi mladém věku v korporátní sféře až na pomyslný vrchol. Stejně jako její sestře Jitce Lucbauerové jí v tom pomohlo obrovské nasazení a touha uspět. Nemoc jejího dítěte ale vše změnila – a v bodě, kdy se většina lidí vzdává, začala podnikat. Spolu s manželem vytvořili software FreshFlow, v Partners dobře známý jako Partners Office. Jaké novinky chystá a proč odmítla nabídku, která se neodmítá? Odpovědi na otázky najdete na stranách 38 až 40.

Nenechte si ujít podzimní vydání JsmePartners!

76

Komentáře

Celkem 1 komentář v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: