Den garantů Lukáše Škopka

Partners | 11. 7. 2013 | Vstoupit do diskuze

Úsek firemních obchodů pod rukama LUKÁŠE ŠKOPKA vzkvétá. Důkazem jsou nejen nové vizuálně sjednocené marketingové materiály, ale například zahájení koordinace garantů firemních obchodů pod hlavičkou Den garantů.

20. června 2013 na pražské centrále se Lukáš spolu s reprezentanty obchodních partnerů podělil o své know-how s certifikovanými poradci se statutem Garant firemních obchodů. Podle jeho slov jich dnes ve více než polovině ředitelství funguje jeden až dva, jeho cílem je však minimálně jeden garant pro každé ředitelství.

Funkce garanta je pro firemní obchody zásadní, jeho úkolem je být se svými radami nápomocen poradcům při jednání a servisu korporátních obchodů. Ti přirozeně nemají v této oblastí tolik potřebných praktických zkušeností a znalostí o firmě. Lukáš se vyjadřuje trefně: „Co nestihne Škopek, to musí pokrýt jiní!“ Nejedná se ale jen o omezené kapacity jednoho člověka, ale i o to, že garant působící pod určitým ředitelstvím, má s jeho manažery důvěrnější vztahy, jelikož se uvnitř daného ředitelství denně pohybuje.

Garanti firemních obchodů

Program byl nabitý

Setkání garantů mělo více úkolů. Kromě samotného seznámení mezi sebou navzájem, se v úvodu dozvěděli, co je v rámci firemních obchodů nového. Lukáš Škopek představil svou pýchu v podobě nových marketingových materiálů, které jsou garantům k dispozici, včetně žhavé novinky – brožury, která vznikla ve spolupráci obchodního a marketingového oddělení. Figurují na ní významné referenční společnosti jako např. Siemens nebo Akademie věd a další zvučná jména našich klientů z řad firem. „Snažili jsme se napomoci tomu, aby poradci nebyli nuceni vytvářet si na vlastní pěst rozličné pomůcky, a zabránit tak rozvoji takzvané lidové tvořivosti. Každá silná firma nezbytně potřebuje dostatek kvalitních materiálů z rukou profesionálních grafiků. Všechny mají totožný vizuál a jsou k dispozici i v angličtině,“ říká Lukáš.

Program zaměstnaneckých výhod a služeb pro firemní klientelu 2013

A za domácí úkol si dáme...

Jako další řečník vystoupila Dagmar Prajzlerová, manažerka projektu Partners bankovní služby, která referovala jak jinak než o možnostech bankovních služeb. Zpestřením jejího bloku byl domácí úkol, kdy si účastníci měli připravit návrh ideálního bankovního účtu pro podnikatele. „Byla to pro nás užitečná zpětná vazba od lidí z praxe, kterou můžeme využít například u současných jednání s UniCredit Bank. Díky tomu bylo sezení přínosem opravdu pro všechny strany,“ potvrdila Dagmar Prajzlerová.

Dagmar Prajzlerová s Davidem Kučerou

V odpoledních hodinách před garanty vystoupila úvěrová specialistka Marcela Mazáková se svým hostem Markem Plasem z UniCredit Bank, se kterým se vzájemně doplňovali v přednášce o poskytování úvěrů pro firmy. Poté se vystřídali zástupci bankovních společnosti, jako například Marta Löffelmannová za Kooperativu. Referovala o novém řešení zadávání pojistek pro malé a střední podniky, které se ve spolupráci s Partners podařilo vyjednat. Garanti se tak mohli dozvědět o vytvoření univerzálního dotazníku, který, vzhledem k častým nepříjemnostem způsobených tím, že každá pojišťovna používá svůj vlastní systém objednávek, výrazně zjednoduší práci.

Novinky i staří známí

Zástupci Metlife Jakub Poživil a Veronika Kmoníčková vystoupili s možnostmi skupinového životního a úrazového pojištění pro široké řady zaměstnanců firem (s novým produktem Metlife pro firemní klientelu jste se mohli seznámit 1. července 2013 ve vysílání web TV). Filip Horáček za Allianz pojišťovnu pohovořil o II. pilíři ve vztahu k firemním penzijním produktům a ani společnost Conseq nezůstala bez zastoupení. Barbora Opatová se věnovala III. pilíři. Na závěr před publikum vystoupil Libor Kočí a Martin Kmošek za Českou pojišťovnu, nového obchodního partnera, s tématem zaměstnaneckých benefitů.

Veronika Kmoníčková za Metlife

„Připadalo mi zajímavé, že se na setkání vyfiltrovala skupina lidí odpovídající vyšší úrovni znalostí, díky čemuž bylo možné zabývat se i poměrně komplikovanými záležitostmi. Nyní máme v celé síti 26 poradců, kteří mají statut Garanta firemních obchodů, do budoucna bychom chtěli usilovat o doplnění počtu alespoň dvou až tří garantů na jedno ředitelství. Věřím tomu, že se najdou další poradci, kteří tento způsob ‘garantství‘ shledají atraktivním,“ uzavírá Lukáš Škopek.     

59

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: