Partners v médiích. Pochlubte se!

Partners | 10. 7. 2013 | Vstoupit do diskuze

Dobré PR je základ, své o tom ví nejedna velká značka. A protože Partners jsou bezpochyby také významnou značkou českého finančněporadenského trhu, s medializací nezůstávají pozadu. V loňském roce jsme měli skoro 1200 mediálních výstupů, na nichž se významnou měrou podílely mediální tváře Partners v čele s Pavlem Kohoutem, Alešem Tůmou, Davidem Kučerou či Josefem Uchytilem.

Mediální výstupy se objevily ve všech denících: Mladé frontě DNES, Lidových novinách, Právu, Hospodářských novinách, Blesku, E15, Metru či Denících VLP. Zahájili jsme spolupráci s pořadem Sama doma, kde jsou naši analytici a odborníci pravidelnými hosty, a s Frekvencí 1 a pořadem Byznys párty. Publikovali jsme v týdenících Týden, Ekonom, Euro, Doma DNES, Profit, měsíčnících Forbes, Kraus, Zen, Finanční poradce, Bankovnictví, obchod a finance, v lifestylových periodikách, jako jsou Překvapení, Marianne, Cosmopolitan, Týdeník Květy, Překvapení a samozřejmě na všech předních on-linových serverech Aktuálně.cz počínaje a Peníze.cz konče.

 Jeden ze čtyř plakátů Partners v médiích za rok 2012

„Abyste se našimi mediálními úspěchy mohli pochlubit i před vašimi klienty, připravili jsme pro vás plakáty Partners v médiích dle jednotlivých kvartálů za rok 2012. Postupně budeme „sérii“ doplňovat. Jednotlivé plakáty jsou ke stažení v Prometeu na nástěnce v úseku marketingu ve složce usek_MARKETINGU/ Partners v mediich,“ doplňuje Viola Baštýřová, vedoucí komunikace, a dodává: „O Partners v médiích se také můžete dočíst každé pondělí v Partners News či na našem webu www.partners.cz v sekci Media a podsekci Partners v médiích.“

54

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: