Partners představili nové produkty
Jan Majer | 31. 10. 2007 | Vstoupit do diskuze
Na dnešní konferenci v Roztokách u Prahy se manažeři Partners seznámili s novými produkty.
Kromě těch finančních, jako je speciální pojištění pro vrcholové sportovce nebo multibrandová portfolia předních světových správců, která exkluzivně pro Partners připravila společnost Pioneer, zaujaly také produkty „mediální“. Jde o dost originální nápady, takže si to zatím necháme pro sebe, ok?
Jako jeden z těch, co seděli na podiu a promlouvali k plnému sálu, jsem byl cestou domů trochu rozpačitý. Říkal jsem si, jestli bychom neměli při podobných příležitostech míň pracovat a víc chválit a tleskat, jak je zvykem v jiných firmách. Ale poradci, s kterými jsem to měl možnost zlehka naťuknout, mě uklidnili.
Snaha zástupců centrály využít společného setkání k pojmenování rezerv namísto oslavování úspěchů prý nikoho do deprese neuvedla. No nevím. Pro jistotu jsem k tomuhle příspěvku vybral fotku jak z budovatelského plakátu.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi