Partners na dresech SK Komořany

29. 6. 2010 | Vstoupit do diskuze

Proč Komořany? Je to obec, která má 700 obyvatel, a mezi nimi vyrostla jedna D1, jedna M3, dvě M2, jedna M1 a další dvě C. Na takovou malou vesnici docela dobrá spoušť," říká director Miroslav RÁJA.

Partners se stali sponzorem fotbalového klubu SK Komořany. Myslím, že je to pro nás v regionu dobrá reklama, která nestojí moc peněz. Na hřišti se nyní při každém zápase prohání spoušť tyrkysových dresů.

SK Komořany hrají třetí třídu Jihomoravského kraje, skupinu A. Ti, co rozumí fotbalu, tak určitě vědí, že to není žádný zázrak, ale pro nás má tým zvláštní význam. Já sám jsem hrával za Komořany od nějakých 9 let do 15 let. Pak jsem od toho upustil a začal se více soustředit na golf. I senior manažer Radek Skřivánek hrával za Komořany někdy od 6 do 10 let, ale potom se dal raději na rybaření, protože zjistil, že ve fotbale určitě nevynikne:). Petr Svoboda hraje za Komořany i v dnešní době, ale hraje cca 2–3 zápasy do roku, protože je to hypochondr a neustále má výmluvy, že ho neustále něco bolí :). My tři jsme se tedy stali sponzory našeho osudového fotbalového klubu.

Komořany jsou z hlediska působení Partners skutečně pozoruhodná obec: mají pouze 700 obyvatel, ale vyrostla zde jedna D1, jedna M3 (Radek Skřivánek), dvě M2 (František Jakeš a čerstvě také Petr Svoboda), jedna M1 (Miroslav Hroch) a další tři C (Martin Jakeš, Miroslav Hroch starší a Zbyněk Frank.)

Podpora náboru i pomoc

Hlavní důvod pro sponzoring je pro nás ten, abychom byli vidět a dostali jsme se ještě více do podvědomí lidí v našem regionu. Důležitým aspektem je i to, že mezi lidmi vystupujeme jako úspěšná firma, kde se lidem daří, takže sponzorstvím jsme určitě chtěli podpořit nábor nových spolupracovníků. Zkrátka aby si lidé všimli, že je tady firma, kde s dá úspěšně podnikat a z vydělaných peněz klidně podporovat fotbalový klub. V neposlední řadě nám šlo také o to pomoci ostatním známým, kteří hrají fotbal pro zábavu a nemají finance na to, aby se mohli solidním způsobem reprezentovat v této soutěži.

A jak jsme na myšlenku sponzorství vůbec přišli? Musím říct, že z naší hlavy to úplně nebylo. Na jaře přišel trenér klubu s otázkou, jestli naše firma sponzoruje fotbal. Já jsem mu odpověděl, že firma fotbal možná nesponzoruje, ale my ANO :). My tři jsme se následně domluvili, že každý z nás přispěje určitým obnosem a koupí se dresy s logem Partners, které jsme si mohli navrhnout přesně podle našich představ. Jsme domluvení, že na hřišti během měsíce července přibude velká reklamní cedule Partners o velikosti 3×3 metry..

SK Komořany jsou rádi, že mají dresy a my jsme rádi, že máme reklamu v regionu odkud téměř všichni pocházíme!

Miroslav Rája

77

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: