Partners market: Franšízy ve financích, které frčí

4. 5. 2016 | Vstoupit do diskuze

Už třetím rokem pod taktovkou společnosti Partners úspěšně expandují franšízy v atraktivní oblasti financí. Co obnáší rozjezd bankovní a poradenské pobočky Partners market? A jak ji dobře vést a řídit? Recept na úspěch má David Kundrt, ředitel Partners a spolumajitel pobočky v pražských Vysočanech.

Největší finančně poradenská společnost Partners u nás v roce 2013 využila volné místo na trhu a založila unikátní franšízový koncept poboček Partners market. Bankovní a poradenské pobočky skvěle fungují hlavně v menších městech nebo v sídlištních oblastech velkých měst. I lidé z malých a středně velkých měst tak najednou mají přístup ke stovkám finančních produktů ze všech oblastí pod jednou střechou. Partners markety kombinují služby UniCredit Bank a finančního poradenství Partners. Klientům poradí nejen jednorázově s hypotékou, pojištěním nebo investicí. Připraví jim dlouhodobý finanční plán na míru a díky stovkám produktů od více než pěti desítek institucí umožní jednoduše vybrat to nejlepší v pohodlí a na jednom místě.

„Přijít může kdokoli přímo z ulice. Může jen zaskočit pro cestovní pojištění, spořicí účet nebo povinné ručení. Zároveň ale může dostat komplexní bankovní služby nebo se zcela svěřit do rukou odborníkovi a udělat si ve svých financích pořádek – a ne jen jednorázově, ale jednou provždy s pravidelnou aktualizací. Po návštěvě Partners marketu by už klient nikdy neměl mít potřebu jít kamkoli jinam pro informace ze světa financí,“ vypočítává hlavní výhody David Kundrt, ředitel pražského Partners marketu.

Roztáhnout podnikatelská křídla právě teď

V současnosti je otevřeno asi sedmdesát poboček, do několika let by jich v celé republice mělo být kolem sto padesáti. Konceptu se daří. Partners markety vykazují meziroční skokové nárůsty obratů i klientely. V roce 2015 měla top desítka poboček obrat 5 milionů korun každá. „Budování Partners marketů je správná cesta, jak se co nejvíce přiblížit a postarat o všechny klienty Partners, kterých je v současnosti téměř půl milionu,“ přibližuje podnikatelský potenciál David Kundrt. Po vyladění konceptu je vyzkoušené, že vstupní investice do pobočky se vrací do tří let a po zavedení pobočka dosahuje měsíčního obratu přes 400 tisíc korun. Na samotné vybudování pobočky je možné vzít si výhodný úvěr.

Partners market znamená podnikatelskou příležitost nejen pro lidi z finančních oborů. Vybudovat si vlastní byznys, který zajistí finanční i časovou nezávislost, může každý, kdo má chuť se pustit do práce s lidmi.Nejúspěšnější jsou ti, kteří dobře znají svůj region a mají v něm dobré jméno i kontakty. Potřebují už jen kapitál ve výši alespoň 600 tisíc korun a touhu otevřít si vlastní finanční pobočku, kterou budou osobně řídit. „Pobočky vedené lidmi, kteří jsou pro podnikání zapáleni a vloží do ní vlastní prostředky, vykazují velmi zajímavé výsledky a s tím souvisí také vyšší ziskovost. Podmínkou je také zájem o finance a schopnost řídit tým pobočkových zaměstnanců,“ doplňuje David Kundrt z Partners.

Se silným partnerem za zády

Noví franšízanti získávají silnou podporu. Pomoc dostávají už při výběru lokality a pronájmu pobočky nebo s vybudováním bankovního místa. Mají zajištěnou marketingovou a IT podporu i software, stejně tak vzdělávání celého týmu pracovníků. Mohou se poradit s náborem zaměstnanců i s budováním klientské základny.

„Nemám důvod měnit. Těžko bych na dostatečné úrovni udržel krok se stále rostoucími legislativními požadavky, obtížně bych dokázal u obchodních partnerů vyjednat takové podmínky, jaké má Partners jako největší hráč na trhu. A těžko bych si mohl dovolit pro práci s klientskými daty tak propracovaný IT systém, jaký v rámci Partners využíváme,“ říká David Kundrt.

Hotové pobočky s UniCredit Bank

Strategickým partnerem Partners je renomovaná banka UniCredit Bank. Toto spojení přináší jedinečnou příležitost k převzetí několika již fungujících poboček UniCredit Bank Expres s poradenskou službou Partners. Kromě rozjezdu franšízy tak lze získat hotovou pobočku, naskočit tak do rozjetého finančního byznysu a mít stávající klienty i kontakty na potenciální klienty v daném regionu. Franšízant neztrácí čas obíháním úřadů, stavbou pobočky nebo pomalým rozjezdem. Volné pobočky k převzetí se nacházejí například v Dobřichovicích, Litvínově, Poděbradech, Přelouči nebo Rožnově pod Radhoštěm.

79

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: