Češi nemají rádi fronty. V Partners marketech na ně nenarazí

Soňa Straková | 24. 2. 2015 | Vstoupit do diskuze

Pilot vznikl v roce 2012, na přelomu 2013 a 2014 jich bylo už 25. A teď bude otevřený 50. Řeč je o Partners marketu. O projektu, kde pod jednou střechou najde klient banku i poradenské služby a široké portfolio produktů ze všech oblastí osobních a rodinných financí. Na tiskové konferenci jsme prezentovali nejen vývoj těchto franšíz, ale i výsledky výzkumu. Ty totiž jasně dokazují, že se lidé chtějí osobně potkávat na pobočkách.

Až 90 % Čechů chodí na různé bankovní pobočky. A to i přesto, že jim vadí čekání ve frontě. A nevyhovuje jim ani jednání s pracovníkem pobočky u stolu či u přepážky za účasti dalších příchozích. Vyplývá to z výzkumu Češi a finanční pobočky realizovaného agenturou Ipsos pro Partners.

 

Co by Češi uvítali? Aby byli na pobočce spokojení a líbilo se jim tam, nejčastěji k tomu potřebují ochotné a vstřícné pracovníky. To uvádí až 55 % z dotazovaných. Každý druhý pak navíc preferuje soukromí a vyřízení záležitostí bez front a čekání.

„Sama z vlastní zkušenosti vím, že empatie je pro pracovníka pobočky velmi důležitá, stejně jako odborné znalosti,“ potvrzuje informace Milada Bicková, franšízantka Partners marketu v Písku.

Češi jsou ale i pohodlní, a tak není divu, že 78 % preferuje možnost sjednat vše, tedy různé finanční produkty, na jednom místě. A právě na to jsme zareagovali už v roce 2012, kdy jsme jako jediná finančně-poradenská společnost na trhu spustili síť franšízových poboček Partners market.

„Koncept Partners marketů je postaven na tom, že klient najde pod jednou střechou banku i poradenské služby a široké portfolio produktů ze všech oblastí osobních a rodinných financí. Že jsme úspěšně využili mezeru na trhu, dokládá i to, že v únoru otevíráme již 50. franšízu,“ říká Petr Borkovec, generální ředitel a předseda představenstva Partners.

Na našich franšízách mají klienti oproti bankovním pobočkám soukromí. Ani front se nedočkají. Navíc jde o místo, kde jsou spolu poradci i odborníci a mohou vybírat z 50 finančních institucí a stovek produktů.

Podle výzkumu navštěvují Češi pobočky obvykle v pracovní dny, ze dvou třetin mimo pracovní. Partners markety se odlišují oproti jiným pobočkám právě i otevírací dobou. Většinou mají otevřeno do šesté či sedmé hodiny večerní a některé i v sobotu.

Do konce roku 2015 chceme mít 80 až 100 hotových či rozbudovaných Partners marketů. Cílem je, aby každý klient Partners měl svého jednoho poradce a svůj Partners market.

Prohlédněte si fotografie z tiskové konference v přiložené fotogalerii. 

85

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: