Nejlepší reklama? Klientská reference

Markéta Daxnerová | 26. 4. 2016 | Vstoupit do diskuze

Klientská doporučení jsou jedním z nejúčinnějších prostředků, jak dostat své jméno zdarma do povědomí veřejnosti. Jejich sílu naplno využívá i Anna Vaverová, vítězka naší pravidelné kvartální soutěže o nejlepší klientskou referenci. Jak stejně jako ona získat dvakrát příspěvek 5000 Kč na libovolný hardware z nabídky T-mobile a proč se to skutečně vyplatí?

„S cílem zvýšit povědomí o značce Partners a práci našich lidí vyhlašujeme pravidelně každý kvartál soutěž o nejlepší klientskou referenci. Ty jsou totiž velice efektivním marketingovým nástrojem, který může výrazně napomoci k získání důvěry potenciálních klientů a spolupracovníků. Podle nových pravidel klienti své zkušenosti s Partners sdílí na náš facebookový profil a významně tak přispívají ke zvýšení kreditu Partners na této největší sociální síti. Poradce tato forma propagace nic nestojí, dostane své jméno do povědomí téměř 4000 našich fanoušků a navíc může vyhrát dvakrát příspěvek 5000 Kč na libovolný hardware z nabídky T-mobile,“ přibližuje výhody klientských referencí Alexandra Simeonov z marketingového oddělení Partners.

„Pokud svou práci děláte poctivě, klienti nemají s referencemi problém. Je ale důležité si o ně požádat, člověka totiž většinou vůbec nenapadne, že by měl sdílet pozitivní zkušenost. Píší se spíše ty negativní,“ upozorňuje Anna Vaverová, vítězka soutěže za první kvartál roku 2016.

Klientské reference a Facebook mají přitom podle Anny velkou sílu. „O referenci žádám všechny své klienty. Díky zpětné vazbě se posouvám dál a má práce mě naplňuje a těší. Na základě referencí na Facebooku se mi lidé také sami ozývají s tím, že potřebují radu ve financích,“ pochvaluje si.

Soutěž o nejlepší klientskou referenci má dvě kategorie  - Nejlepší klientská reference a Nejvíce klientských referencí. Anna zvítězila v obou. Její klienti na Facebooku Partners sdíleli od ledna do března 2016 prostřednictvím svých osobních profilů nejvíce pozitivních zkušeností a reference výzkumné pracovnice Romany Friedrichové se díky svému emotivnímu příběhu, která se za ní skrývá, zároveň stala tou nejlepší.

Pokud i vy máte zajímavého klienta, se kterým máte velmi dobře nastavené pracovní vztahy, neváhejte ho požádat o vložení pochvaly či poděkování na Facebook Partners. Soutěž běží i v tomto kvartálu a dva příspěvky v hodnotě 5000 Kč na libovolný hardware z nabídky T-mobile čekají na šťastné výherce! Podrobné informace o soutěži najdete ZDE.

110

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: