Naše klientské příběhy jsou oblíbené u čtenářů

30. 4. 2015 | Vstoupit do diskuze

V poslední roce čím dál více komunikujeme úspěšné klientské příběhy, kdy poradci Partners pomohli klientům z nepříjemné situace. Příběhy uveřejňujeme jednak na serveru Měšec.cz a také na serveru iDnes.cz. Výhodu řízené spolupráce je nepochybně to, že příběh vyprávíme tak, jak chceme my. A že jsou tyto příběhy úspěšné, se můžete přesvědčit sami. Server Měšec.cz nás dává za příklad a dle publikovaných statistik je vidět, že naše články jsou čtenější než klasické redakční či PR články.

Pokud jste je ještě nečetli, odkazy na ně máte zde.

Zkušenost klienta Partners: Je cosi shnilého v mojí bance - článek najdete tady

Peklo jménem neoprávněný záznam v registrech - počtěte si zde

Smutná pohádka o smlouvě, která měnila podmínky - článek hledejte tady

Zvoní stavebnímu spoření pro děti umíráček? Čtěte zde

Zemři, rozveď se či prodej. Jinak neodejdeš, tvrdí stavební spořitelna. Více informací najdete tady

„Naším konceptem v oblasti komunikace je spolupracovat s vybranými médii formou, která nám umožní nabídnout pro čtenáře daného periodika zajímavý obsah a zároveň nám dá prostor vyjádřit klíčová sdělení. Právě takovou formu spolupráce nám nabídla společnost Internet Info ve formátu Market Voice na serverech Měšec.cz a Podnikatel.cz. V roce 2014 jsme úspěšně realizovali dvě kampaně. První byla více zaměřena na oblast podnikatelských zkušeností, druhá spíše na klientské příběhy. Výsledky předčily naše očekávání, reakce na kampaň jak od čtenářů, tak i od našich spolupracovníků byly jednoznačně pozitivní. Na základě skvělých výsledků jsme se rozhodli ve spolupráci pokračovat i v roce 2015," říká Viola Baštýřová, tisková mluvčí a vedoucí komunikace Partners.

46

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: