Motivační kanceláře – měsíce poté
Lenka Vrzalová | 2. 1. 2015 | Vstoupit do diskuze
Projekt motivační kanceláře byl odstartován v dubnu 2014 a jeho cílem je vytvořit prostředí, ve kterém se podnikatelé budou cítit sebevědomě, v pohodě a motivovaně. Mezi prvními, kdo tento projekt ve svém městě realizovali, byli manažeři Honza Hárovník z Prahy, Honza Pummera z Liberce a Lukáš Berka z Jablonce. Zeptali jsme se posledního z nich, jak na tento projekt s odstupem času pohlíží, jak motivační prvky v kanceláři kolegové využívají, jak na změnu prostředí reagují klienti a zda se jemu týmu daří plnit přednastavené cíle.
Desing a motivace v jednom
Jednoduché desingové prvky, které se vyplatí a přitom udělají vaši kancelář skvělým reprezentativním místem, kde bude radost podnikat a setkávat se s klienty. Přesně toto bylo úmyslem marketingového oddělení a počáteční nadšení prvních odvážných, kteří si pracovní prostředí nechali zdokonalit, mluvilo samo o sobě. Osazenstvo kanceláří z pražského Ruby House ocenilo v prvních dnech především jednoduchost použitých prvků s důrazem na hlavní vize Partners a vzájemné motivování a představení lidí v týmu. Také čerstvý majitel motivačního desingu v pražských pobočkách, Tomáš Grec, konstatuje, že díky otevírání tří nových marketů v jeho ředitelství najednou, se pro instalaci rozhodl. "Chtěl jsem mít opravdu motivační a pěkné prostory jak pro zaměstnance, tak i pro klienty a externé poradce. Očekávám zviditelnění poboček, výrazný marketing navenek i dovnitř pro poradce i klienty a větší ztotožnění se poradců a zaměstnanců s pobočkami."
Kanceláře vypadají díky motivačním prvkům profesionálněji a prestižněji než předtím. „Ze začátku na ně reagovali pozitivněji klienti, protože z hodnot na zdích cítili, že práci děláme skutečně srdcem a proklientsky," říká Lukáš Berka z Jablonce nad Nisou. Lukáš má na náměstí v přízemí Partners market a nad ním kanceláře pro svůj tým. „Všem mým stávajícím a novým spolupracovníkům se tato myšlenka neskutečně líbí a rozhodně je to každý den v kanceláři nutí myslet nad kariérou. Prostředí zkrátka formuje. Je jen škoda, že ne všichni využijí „moji motivaci“ na 100%, ale je to možná proto, že nejsou tak motivovaní, což je zase práce moje, manažera."
Místo plné vizí
„Čím dál více si uvědomuji, PROČ jsem začal podnikat ve finanční branži. Motivační kanceláře mi zkrátka nedají vydechnout. Neustále musím přemýšlet nad podnikáním a na rozvoji své firmy tak, aby vznikaly podobné kanceláře v kombinaci s Partners marketem, protože se díky tomu dá využít neskutečné synergie. Osobně bych změnil možná jen to, aby prvek „náš tým“ nebyl lepen na zeď, ale aby to byla nástěnka, která se dá měnit a přesouvat v případě potřeby anebo odchodu či příchodu nového spolupracovníka,“ dodává Lukáš Berka.
Prvky motivačních kanceláří jsou zpracované v manuálu a k dispozici pro všechny, marketing vám na vyžádání dodá všechny prvky v potřebných datech a samotnou realizici můžete provést ve spolupráci s cenově výhodnou místní firmou. Vytvořte pro své týmy prostředí, ve kterém se budou cítit dobře a jako podnikatelé, kteří budují skvělý byznys s opravdovou přidanou hodnotou! Kdo se přidá?
Více informací najdete na Partners wiki.
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi