Marketingové příležitosti roku

29. 4. 2015 | Vstoupit do diskuze

Letošní rok je ve znamení podpory marketingových aktivit poradců, manažerů i ředitelů v regionech, kde každý nebo každá z nich působí. Uvědomujeme si totiž velmi dobře, že právě každý, kdo podniká pod hlavičkou Partners, je nositelem naší značky a propagátorem našeho dobrého jména. Z výzkumu, který jsme realizovali na konci roku, vyplývá, že nejčastěji zná veřejnost Partners z reklamy a v závěsu na druhém místě je to právě díky tomu, že ví o někom, kdo v Partners pracuje. Nyní tedy máte příležitost využít podpory marketingu na propagaci vás, vašeho podnikání a značky Partners!

Regionální billboardová kampaň

Vracíme se ke konceptu regionální billboardové kampaně. Poradci a manažeři tak mají možnost ve svém regionu připomenout a zpropagovat své jméno, tým nebo pobočku. A tato kampaň je hodně o vás!

Všichni, kdo se do letošní kampaně přihlásili, mají nyní už po focení, které bylo tou kreativní částí. Následné administrativní úkony jsou vyčerpávající pro všechny strany, ale trpělivost růže přináší. Po celé České republice bude postupně od května viset kolem 85 ploch, na nichž uvidíme skoro 125 našich kolegů z Partners.

Obličeje odvážlivců, kteří se rozhodli prezentovat sami sebe na velké plachtě, můžete zahlédnout od Plzně po Ostravu, od Bruntálu po Břeclav. Pokryjeme snad skoro všechny kraje, nížiny i hory, velká i malá města. I Partners má totiž pokrytí všude.

Vzpomínáte si na naši super soutěž o nejlepší claim? Výherci Michal Müller a Martina Hanáková budou mít plochy na dva měsíce v Praze, Ivana Flemrová zastupuje Vrchlabí a Lukáš Mejstřík bude vidět v Pardubicích. Celkově se tedy máme ještě na co těšit.

Rozpočet na marketing pro ředitele

Billboardy to nekončí. Každý týden pořádají manažeři a ředitelé Partners aktivity na podporu svého byznysu v regionech, kde působí. Otvírají nové pobočky, pořádají školení a semináře, akce pro děti, účastní se místních sportovních akcí, uzavírají partnerství, prostě hledají nové příležitosti, jak zviditelnit své podnikání. Jsme za to moc rádi a chceme tyto aktivity podpořit a vybídnout k akci i ty, kteří zatím s investicemi do marketingu váhali.

Samozřejmostí je podpora v oblasti grafiky, zpracování podkladů nebo zápůjček velkých brandovaných materiálů a věcí na hraní pro děti. Novinkou je ale ředitelský marketingový budget ve výši tří milionů korun rozdělený mezi jednotlivá ředitelství dle jejich výsledků. Princip je podobný jako u vám již dobře známého rozpočtu na vzdělávání. O investici vždy rozhoduje a schvaluje ji ředitel a minimální spoluúčast je 50 %. Inspiraci je možné hledat v Katalogu marketingových aktivit, který jsme pro vás připravili, a který přehledně vyjmenovává různé eventy, reklamní kampaně a další aktivity, jež je možné v regionu dělat a rozpočet na ně využívat.

Do rozpočtu zapojte Prometeus

O čerpání rozpočtu se žádá, stejně jako u jiných požadavků, v Prometeovi ve Službách v Požadavcích (dříve Reklamační chat) na marketing zaškrtnutím kategorie Marketing – čerpání ředitelského budgetu na marketing. Každé čerpání budgetu podléhá kromě schválení ředitele i schválení šéfkou projektu na straně marketingu, Lenkou Vrzalovou, která zároveň zodpoví všechny případné dotazy. Důležitou podmínkou je, že žádat lze pouze o aktivity konané v budoucnu v roce 2015, a tedy není možné si nechat proplácet faktury zpětně, a také to, že minimální částka je pět tisíc korun.

Eventy v roce 2015

Kromě spousty finančních benefitů a bonusů máte velkou šanci s Partners něco zažít! Pořádáme širokou škálu nefinančních incentivů, především v podobě různých TRIPů. Myslíme na motivaci všech karierních stupňů a cest, jako jsou primárně poradci, manažeři a ředitelé sítě, ale i na kolegy z Partners marketů i VIP CO. A protože přicházíme neustále s inovacemi, tak novinkou letošního roku je TRIP čistě pro nejlepší obchodníky. Pár příkladů:

Partners HOT TRIP je TOP cesta. Je to především dovolená, poznání, dobrodružství, teplo i pohoda a stejně tak skvělá banda lidí, a to vše v exotické destinaci. Současně máte dárek i pro své životní partnery, kterým tak vynahradíte čas strávený v práci. Jedou nejlepší a růstové M1 (12), M2 (9), M3 (6), D1 (5), D2 (2), VIP CO (1), FRANŠÍZANTI (3) za leden až srpen 2015.

Byznys tripy pro manažery. Po Azurovém pobřeží, Amsterdamu a Londýně se i letos budou pořádat pro pozitivní, výkonné, růstové, naspeedované, inspirativní manažery na pozicích M1 – M3 pracovní cesty do zajímavých destinací. Dubaj máme už za sebou, dalším tripem bude Mnichov. Jako vždy bude zajímavý program, poznání, akce a také pár společných workshopů a kupa vzájemné inspirace a motivace. LETOS BUDOU MINIMÁLNĚ TŘI prodloužené víkendy, na kterých se vystřídá minimálně 150 manažerů.

Byznys trip pro nejlepší poradce a obchodníky. Uvědomili jsme si, že je třeba více zdůraznit význam stabilních profesionálních poradců v Partners a i pro ně začít připravovat zajímavé, centrálou připravované akce. A tento byznys trip je prvním významnějším plodem. Tedy, nejlepších 40 poradců/manažerů v osobním výkonu za leden až srpen zažije společně na podzim kouzelný Amsterdam.

 

36

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: