Manažerská rada očima Tomáše Jelínka

10. 10. 2014 | Vstoupit do diskuze

Na konci září se v brněnské centrále Partners sešla manažerská špička sítě Partners, aby mohla prodiskutovat aktuální témata se zástupci centrály v čele s obchodní ředitelkou Vlaďkou CISARZOVOU. Čtěte rozhovor s jedním z účastníků Executive Managerem Tomášem JELÍNKEM.

Manažerská rada vznikla na základě potřeby pravidelném kontaktu s těmi špičkovými manažery ze sítě, kteří svými výkony dokazují svůj zájem o rozvoj svůj i rozvoj celé společnosti. Právě oni mohou jak nám na Centrále, tak i navzájem dalším kolegům manažerům ze sítě,  zprostředkovat velmi cenné podněty a nápady a také poskytnout důležitou zpětnou vazbu v řadě otázek. Současně je to pro manažery příležitost otevřít ty otázky, které trápí velkou část sítě, či předložit návrhy a nápady, kterými by společnost mohli posunout vpřed. Členy Manažerské rady je vždy na čtvrt roku nejlepších pět M1, M2 a M3 podle toho, jak se umístili ve výsledcích za právě uplynulé čtvrtletí. Setkání se účastní ředitelé Centrály, někteří z Partnerů a další klíčoví kolegové. Manažerská rada zasedá 3x v roce a setkávání manažerů vrcholí nově připravovanou Strategickou manažerskou konferenci na konci roku.

Zeptali jsme se jednoho z nejaktivnějších členů rady Executive Managera Tomáše JELÍNKA na jeho čerstvé dojmy. Tomáši, co se vám vybaví jako první, když vzpomenete na poslední manažerkou radu?

Příjemnou změnou byla návštěva provozovatelů hned dvou franšíz. Společně jsme měli možnost prodiskutovat výhody spolupráce sítě s markety. Objevili jsme tak další možnosti, jak nám právě tato spolupráce může pomoci maximálně profesionálně a komplexně obsloužit klienta. Vyslechli jsme si, jak úspěšně už někteří manažeři využívají služeb franšíz. Probírali jsme ale mnohá další témata. Ředitelka marketingu Lada Kičmerová nám vysvětlila, co vše má vliv na finální cenu materiálů pro práci s klienty. Následně jsme naopak my nabídli tipy na alternativní dodavatele. Stejně tak pečlivý přístup zaujal náš "černý jezdec", ředitel Operations Petr Bartoš. Ten nám popsal důvody poklesů výkonu ve špičkách, tedy při vytížení interních systémů v době uzávěrech.

Jak vůbec takové jednání na manažerské radě probíhá? Jde vše hladce, a nebo se stane, že komunikace uvázne nad některým z projednávaných bodů?

Občas se stane, že se střetnou rozdílné názory. Každý máme vlastní postupy a materiály a stojíme si za nimi. Stále si ale uvědomujeme společný zájem, a to jednotnost firmy. To nás motivuje k nalezení nejvhodnějšího řešení pro všechny, abychom jej poté mohli předat dál do struktur.

Vzpomenete si na nějaký konkrétní případ delšího hledání shody na poslední manažerské radě?

Například diskuze na téma Zápis ze servisního jednání.  V tento moment se rozhovor dostal do propagace materiálů téměř každého z přítomných. Naštěstí byla celá akce pod přísnou časomírou Vlaďky Cisarzové. Ta zavčas dala prostor dalšímu tématu. Zástupci centrály nám ale úspěšně stihli objasnit principy fungování servisních kampaní, důležitost servisu a nástroje, které máme k dispozici.

Vraťme se k podobě jednání. Jaký přístup tedy zastávají zástupci centrály vůči manažerům?

Centrála předkládá ukázku aktuálního stavu a návrhy ke konzultaci. Je na nás, manažerech, zda budeme dále věrni vlastním postupům, nebo se necháme inspirovat. Takovým příkladem jsou FiP formuláře. Každý má jiný ověřený postup. Někdo používá papírovou verzi, někdo pouze kalkulačku a poměrně zajímavý počet zastánců je věrný elektronickému způsobu přes FiP. Tento model propagují zcela přirozeně uživatelé tabletů, protože při obchodním jednání mohou nabídnout opět něco „jiného“.

Je pravda, že elektronizace se postupně stává velkým tématem…

Zaujala mě vize úplného elektronického zpracování požadavku klienta. Od analýzy po poradenství. Vše na PC. Finální peckou je pak biometrický podpis, který nás posune zase o kus dál. Časem budeme moct chápat logo Partners, tedy strom, jako symbol úspory energie a ochrany přírody.

Jak jste vnímal svou vlastní přítomnost na manažerské radě, Tomáši?

V přátelské atmosféře se mi podařilo lépe pochopit projekty, které centrála vytváří. Dozvěděl jsem se, jaký nový princip předávání informací do sítě centrála připravuje. Můžeme se těšit na připravované WIKI News. Někdy se nechám unést emocemi a povím svůj názor více od srdce. Koneckonců od toho tam jsme. Připadalo by mi zbytečné tam pouze sedět a poslouchat. 

Můžete říct, že se naplnila vaše očekávání od účasti na manažerské radě?

Už od prvního pozvání mi manažerská rada dávala smysl. Je to skvělá inspirace a prostor říci, co mi při práci se systémy nefunguje. Jsem přesvědčen, že diskutované návrhy pomohou poradcům a manažerům ke zvýšení výsledků a generování kvalitní dlouhodobé služby. Setkání s lidmi se společnou touhou pro zlepšení je super.  

79

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: