Logo Partners k vidění na českých i polských vodách

Simona Mrázková | 9. 9. 2013 | Vstoupit do diskuze

Loď s plachtami v barvách Partners a s naším logem brázdí české a polské vody.Příští léto se však chystá na moře, a kdo ví, v budoucnu možná zavítá i do oceánu.

Director Jan Nováček propadl jachtingu. Pravidelně jste ho mohli potkat na českých přehradách již od začátku června. Nezůstal ale jen v tuzemsku. Jachta s logem Partners navštívila Nisská a Otmuchovská jezera v Polsku. Nyní kotví u Opavy na přehradě Slezská Harta, kterou starší ročníky znají ze seriálu Velké sedlo. „Již několik let se s naší posádkou účastním jachtařských regat v Chorvatsku, Řecku, Korsice a dalších místech Středomoří. Nápadu vytvořit reklamu na plachtách předcházelo loňské založení jachtařského klubu v Jeseníku. Na nákup jachty jsem přispěl pod podmínkou, že plachty budou vyrobeny v barvách Partners,“ popisuje příběh Partners plachetnice Jan a dodává:  „S jachtou je možné se plavit kdekoli, na brněnské přehradě stejně jako po Vltavě do Prahy. Byť se na oceán zdá být malá, v porovnání s jachtou českého jachtaře Davida Křížka, který plul na podobné lodi slavný závod přes Atlantik Minitransat 6,5, je více než o metr delší.“

Zátky naházel do moře

O silné zážitky z lodi má Jan postaráno. Vzpomíná například na nechvalně proslulou mořskou nemoc, která přichází zhruba po třech až čtyřech dnech plavby podporovaná stísněným prostorem paluby. „Pokud to víte dopředu, pak je jednodušší se s ní vypořádat,“ směje se Jan. „Jednou z metod, jak mořské nemoci předcházet, je alkohol v malém, ale pravidelném množství. Tak to námořníci řeší již po staletí. Cílem je oblbnout střední ucho tak, aby tělo nepoznalo, že je na moři. Při jedné z výprav nejmenovaný člen posádky naházel zátky od lahví do moře. Nechtěli jsme, aby byla celá loď od alkoholu, tak jsme každý drželi svou láhev. Když už ji máte v ruce, tak popíjíte. Mořskou nemoc jsme sice nedostali, ale trefit cílový přístav a bezpečně s lodí zakotvit byl opravdu problém.“

Ohlas na jachtu pozoruje značný nejen od kolegů ale i od klientů a také vodácké veřejnosti. „Na každé přehradě se přes léto koupou, stanují, nebo, stejně jako já, plachtí tisíce lidí. Pokud je jachta s logem Partners na vodě, značka se rychle dostává do obecného povědomí. Na palubu mohu pozvat své kolegy a odměnit je tak za práci nebo například uspořádat poradu,“ uzavírá Jan Nováček.

S dalšími fotografiemi jachty se může pokochat v přiložené fotogalerii.

67

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: