Listopadová regionální billboardová kampaň

Partners | 14. 11. 2010 | Vstoupit do diskuze

Na 66 plochách probíhá v listopadu a prosinci po celé ČR personifikovaná billboardová kampaň poradců a manažerů Partners, kteří využili nabízené podpory ze strany centrály a rozhodli se tak podpořit svůj byznys.

V červenci letošního roku dostali poradci Partners možnost zapojit se do podzimní reklamní kampaně. Zájem o tuto akci byl od začátku velmi silný a konečný počet 66 outdoorových ploch je více než uspokojivý. V listopadu (53 ploch) a prosinci (13 ploch) tak probíhá v Čechách a na Moravě personifikovaná billboardová kampaň  51 poradců a manažerů Partners, kteří využili nabízené podpory ze strany centrály a rozhodli se tak podpořit svůj byznys v regionech, kde působí.

Poradci a manažeři se na billboardech objevují buď jako jednotlivci nebo celé týmy, někteří zvolili cestu propagace adresy pobočky. Cílem marketingové komunikace je především zvýšení povědomí o značce, a dále podpora byznysu v daném místě.

Na celkové investici do kampaně se u každého poradce podílela centrála Partners, a to jak  příspěvkem třiceti procent na pronájem ploch, tak stoprocentním pokrytím produkce, od zhotovení fotografií, přes grafické práce, až po výrobu a výlep plakátů.

 

Vlastimil Divoký, David Pokorný

146

Komentáře

Celkem 0 komentářů v diskuzi

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.

OK

Open seminář Bořivoje Beránka

Máte zájem o seminář: