Listopadová regionální billboardová kampaň
Partners | 14. 11. 2010 | Vstoupit do diskuze
Na 66 plochách probíhá v listopadu a prosinci po celé ČR personifikovaná billboardová kampaň poradců a manažerů Partners, kteří využili nabízené podpory ze strany centrály a rozhodli se tak podpořit svůj byznys.
V červenci letošního roku dostali poradci Partners možnost zapojit se do podzimní reklamní kampaně. Zájem o tuto akci byl od začátku velmi silný a konečný počet 66 outdoorových ploch je více než uspokojivý. V listopadu (53 ploch) a prosinci (13 ploch) tak probíhá v Čechách a na Moravě personifikovaná billboardová kampaň 51 poradců a manažerů Partners, kteří využili nabízené podpory ze strany centrály a rozhodli se tak podpořit svůj byznys v regionech, kde působí.
Poradci a manažeři se na billboardech objevují buď jako jednotlivci nebo celé týmy, někteří zvolili cestu propagace adresy pobočky. Cílem marketingové komunikace je především zvýšení povědomí o značce, a dále podpora byznysu v daném místě.
Na celkové investici do kampaně se u každého poradce podílela centrála Partners, a to jak příspěvkem třiceti procent na pronájem ploch, tak stoprocentním pokrytím produkce, od zhotovení fotografií, přes grafické práce, až po výrobu a výlep plakátů.
Vlastimil Divoký, David Pokorný
Komentáře
Celkem 0 komentářů v diskuzi